וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "ניר ביטון בא למשחק חד, וזהו. ההכנה הייתה מצוינת"

10.10.2015 / 23:50

מאמן נבחרת ישראל לאחר ההפסד המאכזב לקפריסין: "מה אתם רוצים, שאאשים את השחקנים? קשה לי להסביר מה קרה, זה אחד ההפסדים הכי מאכזבים בקריירה שלי". ביטון: "אי אפשר להתחבא, זה כישלון". מרציאנו: "כואב ששלחנו את הקהל הביתה עצוב". ורמוט: "מי יודע, אולי יהיה נס"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם בירם כיאל, אופיר מרציאנו. ברני ארדוב
זכה למחמאות. ניר ביטון/ברני ארדוב

אכזבה. כך אפשר להגדיר את ההפסד הביתי של נבחרת ישראל 2:1 לנבחרת קפריסין הערב (שבת) במסגרת מוקדמות יורו 2016. נבחרת ישראל הייתה תלויה בעצמה ערב המחזור, וידעה שניצחון ביתי על קפריסין ישאיר אותה במקום השלישי המוביל לשלב הפלייאוף, אך בפעם המי יודע כמה היא בעטה בדלי, הפסידה לקפריסאים ועשויים למצוא את עצמם אפילו במקום החמישי בבית המוקדם אחרי עוד קמפיין מאכזב.

הנבחרת תפגוש את נבחרת בלגיה ביום שלישי, ותיאלץ להסתדר ללא ניר ביטון המוצהב ואלי דסה הפצוע, ששוחררו מהנסיעה. שרן ייני יצטרף.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אכזבה. אלי גוטמן/ברני ארדוב

אלי גוטמן נראה מאוד מאוכזב בסיום: "מאוד-מאוד עצוב לי. אני מאוכזב, הגעתי עם אנרגיות של ביטחון, אמונה, ותוך כדי המשחק... קיבלנו גול, ידענו שיהיה יריב עיקש, חזרנו, עשינו שינוי והלכנו על כל הקופה. עשינו 1:1 וכאן ברגע שיש חוסר סדר, זו רולטה. הפעם זה הלך נגדנו. מאוד כואב לי, אני מאוד מאוכזב. אני משקיע המון מחשבה, עשייה. עשינו הכול בכל הפרמטרים; בפן המנטלי, הטקטי. קשה לי להסביר את ההפסד".

גוטמן הוסיף: "מה אתם רוצים, שאני אאשים שחקנים? ניר ביטון בא למשחק כזה והיה חד, וזהו. שבוע ימים אני משרה על כולם שקט וביטחון - ההכנה הייתה נהדרת. זו סכין בלב, אחד ההפסדים הכי מאכזבים שהיו לי בקריירה. קיבלנו גול ממצב נייח, משחקן שידענו שהוא השחקן שלהם במצבים נייחים. אחר כך במצב של 1:1 אתה קולט שהמשחק כל כך לא מסודר, ושחקנים רצים לכל מיני כיוונים. גם אם היינו מבקיעים, היתי אומר שזה לא הכדורגל שלנו".

המאמן סיכם: "אני לוקח את כל המשחק הזה עליי, אני מספיק חזק ומספיק מקצוען. אם התוצאה והיכולת של השחקנים הם כאלו, אני הכתובת".

שחקני נבחרת ישראל, ניר ביטון, טל בן חיים. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. ניר ביטון עם טל בן חיים/ברני ארדוב

ניר ביטון: "כולם נתנו הכול, אי אפשר להגיד שיש פה מישהו שלא רצה לנצח. נקלענו לפיגור ממצב נייח, השוונו, ואז אני לא יודע למה איבדנו את הראש. כשעושים טעויות משלמים ביוקר. אי אפשר להתחבא, זה כישלון. אם אנחנו לא מנצחים את קפריסין בבית, אפשר פשוט לא לנסוע לבלגיה. היינו צריכים לנצח ומשום מה לא שיחקנו כמו שצריך".

גילי ורמוט: "נכשלנו ברגע האמת. אכזבנו את כולם, את עצמנו. המשחק יכול היה להתפתח אחרת ולהסתיים בתוצאה אחרת, אבל הפסדנו וזו השורה התחתונה. פתחנו טוב ברבע השעה הראשונה, ואם היינו מובילים הם היו פותחים את המשחק והכול היה נראה אחרת. יש עוד סיכוי תיאורטי. זה קצת מצחיק לדבר עכשיו על ניצחון בבלגיה, אבל מי יודע? אולי יהיה איזה נס".

אופיר מרציאנו: "לא הצגנו את הכדורגל שדיברנו עליו כל השבוע. אני חושב שלא נהנינו מהמשחק כמו שהיינו אמורים ליהנות ממנו. הכי כואב זה ששלחנו את הקהל שבא הביתה כשהוא עצוב, ואנחנו יודעים שלא היה קל לבוא לפה היום".

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"אם אנחנו לא מנצחים את קפריסין בבית, אפשר פשוט לא לנסוע לבלגיה". ביטון/ברני ארדוב

מאמן נבחרת קפריסין, פאמבוס חריסטודולו: "מה שראיתם עד עכשיו זה מה שתראו בשנים הבאות. במשחקים הקודמים לא היה לנו את המזל. הפעם הוכחנו את עצמנו. אני מאחל לקפריסין, בוסניה או ישראל להגיע לשלב הבא. לא שמתי דגש מסוים על הצד השמאלי. שיחקנו דרך שני האגפים. ישראל יכלה הייתה לכבוש ראשונה ואם היא הייתה עושה זאת אולי היא הייתה מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully