וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התוצאות האחרונות: ישראל תרד לדרג ה-4 במוקדמות המונדיאל

ההפסד לבוסניה, שהיה השלישי ברציפות במסגרת מוקדמות היורו, פגע קשות בנבחרת, שירדה לדרג הרביעי לקראת ההגרלה שתיערך ב-25.7 ברוסיה. ויילס עלתה לדרג הראשון, איסלנד וסלובקיה בדרג השני

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
הנבחרת תשובץ מהדרג הרביעי. אלי גוטמן/רויטרס

שלושת ההפסדים האחרונים של נבחרת ישראל לא רק פגעו בחלום ההעפלה ליורו 2016 שייערך בקיץ הבא בצרפת, אלא גם בסיכויים להעפיל למונדיאל שייערך ב-2018 ברוסיה. הסיבה: הנבחרת הישראלית ירדה מהדרג השלישי לרביעי, מה שאומר שבית המוקדמות בטורניר הגביע העולמי עשוי להיות קשה מאוד.

הגרלת שלב הבתים של הטורניר תיערך בעוד כחודש וחצי ברוסיה (25.7) ולא מדובר בפעם הראשונה שבה ישראל משובצת מהדרג הרביעי. במונדיאל 2006 וכן ביורו 2008 ישראל שובצה גם כן בדרג הרביעי, כשבטורנירים שלאחר מכן שובצה בדרג גבוה יותר (במונדיאל 2010 מהדרג השני, ביורו 2012 ובמונדיאל 2014 מהדרג השלישי).

בית אפשרי שישראל עשויה לקבל בהגרלה הוא עם גרמניה כראש בית, צרפת מהדרג השני ושבדיה או פולין מהדרג השלישי. עוד נבחרות שנמצאות בדרג הראשון הן בלגיה, הולנד, רומניה, אנגליה פורטוגל ו-ויילס, שעשתה זאת בעקבות התוצאות הנהדרות שהשיגה במשחקים האחרונים. בדרג השני נמצאות, מלבד צרפת, גם צ'כיה, איסלנד, דנמרק, בוסניה, שוויץ, סלובקיה ואוסטריה, כשבדרג השלישי נמצאות סקוטלנד, הונגריה, אלבניה, צפון אירלנד, פולין, אוקראינה ושבדיה. ישראל נמצאת בדרג הרביעי עם טורקיה, אירלנד, נורבגיה ובולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully