וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה-מיננקו הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בריו

29.5.2015 / 22:04

אחרי מרגריטה דורוז'ון, גם קופצת המשולשת הבטיחה את מקומה באולימפיאדה, כשהשיגה 14.35 שהספיקו לה כדי לסיים במקום הראשון בתחרות: "מקווה שבקרוב אוכל להראות יכולת הרבה יותר טובה"

חנה קנייזבה-מיננקו קופצת משולשת ישראלית. טיבור יגר,
לא ממש מפתיע. קנייזבה/טיבור יגר

אחרי שמוקדם יותר השבוע מרגריטה דורוז'ון הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בריו, היום (שישי) הצטרפה אליה גם חנה קנייזבה-מיננקו. קופצת המשולשת, שזכתה מוקדם יותר השנה במדליית ארד באליפות אירופה באולם, השתתפה היום בתחרות בינלאומית בברלין והשיגה 14.35 בניסיון החמישי, וזה הספיק לה להשיג את המקום הראשון בתחרות.

קנייזבה הייתה זקוקה לעבור 14.20, תוצאה אותה היא השיגה כבר יותר מפעם אחת השנה, אך עם פתיחת חלון ההזדמנויות להבטיח מקום בריו, היא יכולה להרשות לעצמה לשחרר חיוך גדול. מלבד קנייזבה ודורוז'ון, הבטיחו את מקומם בריו גם השחיינים יעקב טומרקין, אנדראה מורז, עמית עברי וגל נבו. קנייזבה תמשיך כעת לתחרות גדולה בפראג שתתקיים ביום שלישי הבא.

עבור קנייזבה בת ה-25, שמתאמנת אצל אלכס מרמן, תהיה זו האולימפיאדה השנייה בקריירה אחרי שלפני שלוש שנים היא עוד ייצגה את אוקראינה ונגעה במדליה כשסיימה במקום הרביעי עם 14.56. שיאה האישי של קנייזבה הוא 14.71, תוצאה אותה היא השיגה ב-2012, אך תחת דגל ישראל התוצאה הכי טובה שהשיגה היא 14.58.

חנה קנייזבה אמרה: "אנחנו עובדים על סגנון הרצה חדש אותו תרגלתי לראשונה בתחרות הערב, כך שאני מרוצה מאוד מההופעה שלי. רק בשתי הקפיצות האחרונות הרגשתי שאני נכנסת ממש לתחרות והצטערתי שלא היו לי עוד ניסיונות. לא חששתי לרגע מהקריטריון האולימפי כי אני מודעת ליכולות שלי. אני מקווה שבקרוב אוכל להראות הרבה יותר מהיכולות הללו".

טקס המדליות... :)היתה תחרות טובה. Alex Marmen עבד איתי קשה על טכניקה חדשה של הרצה לקפיצה וזו התחרות הראשונה שניסינו לי...

‎Posted by Hanna Knyazyeva-Minenko on‎ שישי 29 מאי 2015

הרגע סיימתי תחרות בינלאומית בגרמניה.14.35. מקום ראשון.ריו 2016 - אנחנו בדרך...Alex Marmen

‎Posted by Hanna Knyazyeva-Minenko on‎ שישי 29 מאי 2015

בשבת: גביע אירופה למועדונים

בשבת תצא לדרך אליפות ישראל בגביע אירופה למועדונים בהשתתפותן של האלופה בגברים, מכבי תל אביב והאלופה בנשים, מכבי ראשון לציון. הצהובים ינסו לשוב לליגה הבכירה בתחרות שתתקיים בסלובקיה, ויציגו לראווה את דונלד סנפורד וימר גטהון שהתאוששו מפציעות ויהיו כשירים. אמרי פרסיאדו יתחרה ב-100 וב-200. אצל הנשים, מרבית העיניים יהיו נשואות לכיוונה של אולגה לנסקי שתרוץ ב-100 וב-200 מטר, ואולי גם תצליח לנפץ שיא ישראלי חדש. כמו כן, יפעת זליקוביץ' שקפצה 6.11 לרוחק מוקדם יותר השנה תנסה להמשיך ולשפר את התוצאה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully