וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה: "ישראל לא נמצאת בטופ. לא מצפה לבונקר בטדי"

שוער נבחרת בלגיה דיבר לקראת המשחק מול הכחולים-לבנים (21:45, ערוץ 1): "בטוח שהפעם תהיה לי עבודה. ישראל מסוכנת כשהיא משחקת בבית. ברדה? מכיר אותו מצוין, אני בטוח שהוא ישמח לכבוש מולי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שוער נבחרת בלגיה וצ'לסי, טיבו קורטואה, בסך הכול בן 22 אך למרות זאת נחשב לאחד השוערים הטובים בעולם כיום. קורטואה, שמחזיק כבר ב-28 הופעות בנבחרת הבלגית, ספג שער אחד בלבד בקמפיין מוקדמות היורו, והוא מקווה שכך זה יישאר גם לאחר המשחק מול נבחרת ישראל הערב באצטדיון טדי (21:45, ערוץ 1).

"הפעם, בניגוד למשחק מול קפריסין, אני בטוח שתהיה לי עבודה", אמר קורטואה לקראת המשחק, "נבחרת ישראל תרצה לכפר על ההפסד הביתי מול ויילס, ואני מאמין שזה ייראה אחרת מהמשחק שלנו מול קפריסין. ישראל תנסה להפעיל עלינו לחץ מהשניות הראשונות, אלא אם כן היא תפתח במערך הגנתי במיוחד ועשרה שחקנים יעמדו מאחורי הכדור. למרות שאני לא מצפה לזה מישראל".

השוער הוסיף: "על הנייר בלגיה עדיפה, אבל אנחנו לא מסתכלים על זה. נכון, ישראל לא נמצאת בטופ, אבל גם אין לזלזל בה. היא מסוכנת במיוחד כשהיא משחקת בבית". קורטואה דיבר על אליניב ברדה, ששיחק עימו בעבר בגנק: "אני מכיר אותו מצוין. הוא ינסה להשיג ניצחון אישי במאבק מולי ולכבוש נגדי, אבל בעזרת הקבוצה אעשה הכל כדי לשמור על רשת נקייה".

אליניב ברדה נבחרת ישראל. קובי אליהו
יכבוש מול החבר? אליניב ברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully