וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויילס חוששת: "נשחק באחד המקומות הכי עוינים באירופה"

עוזר המאמן אוסיין רוברטס מוטרד מהאווירה בסמי עופר: "זה הולך להיות כמו לשחק בסרביה או בקרואטיה. בייל וראמזי שיחקו כבר במקומות כאלה". בגיל 33: ארנשו הודיע על פרישה מהנבחרת

קריינות: רענן ברנובסקי. עריכת וידאו: רן צימט

נבחרת ויילס חוששת מהאווירה באצטדיון סמי עופר: לקראת המשחק במוצ"ש נגד הנבחרת, נראה שבנבחרת הוולשים מוטרדים בעיקר מהאווירה הביתית שצפויה בחיפה, כאשר עוזר מאמן הנבחרת, אוסיין רוברטס התייחס לכך ואמר: "אנחנו יודעים שהאווירה בחיפה תהיה קשה. אנחנו נשחק באחד המקומות הכי עוינים באירופה, בדומה למשחקים במקומות כמו סרביה או קרואטיה. נצטרך להגיע מוכנים מבחינה מנטלית לכל מה שיהיה בדרך שלנו".

דודו דהאן בראיון: "פעם הפוליטיקה ניצחה את הכדורגל בבלגיה"

גוטמן תרגל הרכב לקראת ויילס: טל בן חיים ואוראל דגני בפנים

מי עולה להתאמן בלי מגנים? בלוג הנבחרת

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס לפני מוחמד בשיץ' שחקן נבחרת בוסניה. Stu Forster, GettyImages
מורגל. גארת' בייל/GettyImages, Stu Forster

על המאצ' אפ שמחכה לשחקנים הוולשים עם הנבחרת אמר רוברטס: "זה משחק קשה ולמרבה המזל יש לנו כמה שחקנים כמו גארת' בייל וארון ראמזי ששיחקו במקומות כמו גלאטסראיי ורומא בליגת האלופות. הם יכולים להשתמש בניסיון הזה כדי שיעזור לנו ולשאר הבחורים להתמודד עם הסיטואציה". עוזר המאמן גם התייחס למצב הביטחוני בישראל, והדגיש: "כרגע הדברים שקטים, אבל אנחנו מודעים לכך שבכל רגע זה יכול להשתנות". רוברטס אמר על נבחרת ישראל עצמה: "התוצאות של ישראל הוכיחו שלישראל יש איכויות גם אם אין להם שמות בפרמיירליג".

מגן ויילס ניל טיילור אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "זה משחק ענק, אנחנו ננסה להכניס קצת הייפ סביב הכדורגל הוולשי". על יכולתו של חברו לנבחרת גארת' בייל אמר טיילור: "זה גארת' הנורמלי. נראה שהוא נהנה מהכדורגל שלו". המגן ג'ו אלן אמר בסמיבת העיתונאים: "לא נראה לי שבייל הוא אחד שמוטרד מהביקורות. חיכיתי הרבה זמן למשחק נגד ישראל".

גם בלם הנבחרת, אשלי וויליאמס, דיבר לקראת המשחק: "המשחק מול נבחרת ישראל קריטי עבורנו. אם נצליח להשיג תוצאה טובה, גם מול ישראל וגם מול נבחרת בלגיה, נהיה בתמונת ההעפלה ליורו. אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד, שיהיה משחק קשוח וששתי הקבוצות יילחמו, אבל אני כבר לא יכול לחכות".

מי שהודיע היום על פרישה מהדמים הבינלאומיים הוא שחקן הנבחרת ומכבי תל אביב לשעבר, רוברט ארנשו. החלוץ בן ה-33 שמשחק בזמן האחרון בליגת ה-MLS האמריקאית רשם 58 הופעות במדי נבחרת ויילס וכבש 16 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully