וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל ויילס למשחק מול נבחרת ישראל פורסם, בייל, ראמזי ואלן בפנים

המאמן כריס קולמן פרסם את רשימת השחקנים שיגיעו למשחק בחיפה ב-28 במרץ במסגרת מוקדמות היורו ועל הדרך שלח עקיצה לאלי גוטמן: "אני מקווה שהוא צודק ושבייל באמת שומר את עצמו למשחק"

כריס קולמן מאמן נבחרת ווילס. AP
כמה חיסורים. כריס קולמן/AP

נבחרת ישראל תפגוש ב-28 במרץ את נבחרת ויילס, למשחק הרביעי שלה במסגרת מוקדמות יורו 2016 שייערך בצרפת. הנבחרת של אלי גוטמן נמצאת בעמדה מצוינת, כשהיא מוליכה את הבית עם תשע נקודות אחרי שלושה משחקים, וניצחון על הוולשים בסמי עופר יקרב אותה משמעותית אל חלום העלייה לטורניר בפעם הראשונה. רגע לפני ההגעה לישראל, מאמן הוולשים, כריס קולמן, פירסם את הסגל של נבחרתו לקראת המשחק.

"אני מאמין מאוד בשחקנים שלי", אמר קולמן, "אני מקווה שאלי גוטמן צודק, ושגארת' בייל באמת שומר את עצמו לנבחרת. הוא השחקן האחרון שאדאג לגביו. זה המשחק החשוב ביותר של ויילס מאז פלייאוף העלייה ליורו 2004 מול רוסיה".

הכוכב הכי גדול של הנבחרת מהאי הבריטי, גארת' בייל מריאל מדריד, בפנים כמובן, כמו גם ארון ראמזי מארסנל וג'ו אלן מליברפול. סם ווקס, חלוצה של ברנלי בן ה-25, שלא שיחק כתשעה חודשים בשל פציעה בברך וחזר למגרשים רק בסוף דצמבר, גם כן בסגל של קולמן, והוא אמור לקבל דקות ראשונות בקמפיין. ווקס, שכבש בעונה שעברה 20 שערים במדי בארנלי ששיחקה בצ'מפיונשיפ, עדיין לא כבש העונה בליגה האנגלית. חלוץ נוסף שיחזור לסגל הוא סיימון צ'רץ' מצ'רלטון, שגם כן החלים מפציעה. צ'רץ' משחק תחת גיא לוזון והוא כבש במשחקה האחרון (0:3 על בלקפול).

מנגד, מי שלא זומן למשחק מול ישראל הוא הבלם ג'יימס צ'סטר מהאל סיטי, שסוחב פציעה. גם פול דאמט ודני גאבידון לא נכללו בסגל. שלושה משחקני הנבחרת ששיחקו במשחק מול נבחרת בלגיה, כלל לא בסגל.

שחקן ויילס, סיימון צ'רץ'. GettyImages
משחק תחת גיא לוזון. סיימון צ'רץ'/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: ויין הנסי (קריסטל פאלאס), אוויין פון וויליאמס (טרנמר רוברס), דני וורד (ליברפול).

הגנה: אשלי וויליאמס (סוונסי), ג'יימס קולינס (ווסטהאם), בן דייויס (טוטנהאם), כריס גאנטר (רדינג), ניל טיילור (סוונסי), סמואל ריקטס (וולבס), ג'אז ריצ'רדס (פולהאם), אדם הנלי (בלקבורן).

קישור: ג'ו אלן (ליברפול), ג'ו לדלי (קריסטל פאלאס), ארון ראמזי (ארסנל), דייויד ווהן (נוטינגהאם פורסט), דייויד אדוארדס (וולבס), שון מקדונלד (בורנמות'), דייויד קוטריל (בירמינגהאם).

התקפה: האל רובסון קאנו (רדינג), טום לורנס (לסטר), גארת' בייל (ריאל מדריד), סיימון צ'רץ' (צ'רלטון), סם ווקס (ברנלי).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ויילס, סם ווקס. GettyImages
חזר מפציעה ארוכה. סם ווקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully