וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת בוסניה: אדין דז'קו יחמיץ את המשחק מול ישראל

המאמן סושיץ' אישר את הדיווחים לפיהם חלוץ מנצ'סטר סיטי ייעדר מספר שבועות, וזימן את זוראן קברז'יץ', הקשר ה-12 במספר בסגל שלו. טוני שוניץ': "אנחנו חייבים להיות במיטבנו כדי לנצח את ישראל, היא נבחרת איכותית מאוד"

אדין דז'קו, שחקן נבחרת בוסניה. GettyImages
עמוד התווך של הבוסנים בחוץ. אדין דז'קו/GettyImages

בנבחרת בוסניה ממתינים בדריכות לבדיקת ה-MRI שיעבור היום (שני) חלוץ הנבחרת, אדין דז'קו, בעוד שעל פי דיווחים טריים בתקשורת, הוא צפוי להיעדר שלושה שבועות וכמובן להחמיץ את המפגש עם ישראל ביום ראשון. אחרי שפתחו את קמפיין מוקדמות יורו 2016 עם שתי תוצאות תיקו והפסד ביתי לקפריסין, הבוסנים מתייחסים למשחק החוץ נגד ישראל באיצטדיון סמי עופר כאל מכריע והלחץ בעקבות הפציעה של דז'קו גדול.

דז'קו אמר: "אני מאוד מאוכזב מכך שלא אוכל לקחת חלק במשחק הזה, בעיקר כי הייתה לי תחושה טובה לגביו. הפציעה הגיעה בזמן הכי גרוע ואני צריך להתמודד איתה. אני מאמין בנבחרת שלנו, כי אני יודע שיש לנו את האיכויות להשיג תוצאה טובה בחיפה. יש לנו כמה שחקנים חסרים, אבל אנחנו מאמינים בשחקנים שנמצאים בנבחרת. אני מאחל להם בהצלחה ויחד עם האוהדים שלנו, מעודד אותם להוציא תוצאה טובה. ברור שגם אם אני אשחק וגם אם לא, צפוי לנו משחק קשה".

בהמשך היום אמר המאמן סאפט סושיץ' לתקשורת הבוסנית: "רופא הנבחרת אמר לי אתמול שלא סביר שדז'קו יוכל לשחק במשך כמה שבועות, כי הפציעה שלו חמורה. אני יודע שמדובר בפציעה ברגלו הימנית, אבל אין לי מידע מעבר לכך".

החלוץ המצטיין נכנס אתמול כמחליף במשחקה של מנצ'סטר סיטי נגד ק.פ.ר, אבל יצא כבר אחרי ארבע דקות בשל פציעה והכניס ללחץ את מולדתו. גם ודאד איבישביץ' פצוע ולא ישחק, ולסושיץ' אין חלוצים בכירים בלי שניהם. דז'קו עצמו אמר אתמול: "אין תוצאות חד משמעיות, אבל אם יש איזשהו סיכוי שאשחק, אני אחרוק שיניים כדי לעשות זאת. זו הבטחה".

זוראן קברז'יץ' שחקן רייקה. EuroFootball, GettyImages
לא היה בסגל למונדיאל. זוראן קברז'יץ'/GettyImages, EuroFootball

בנוסף לדז'קו, היום התברר שגם המגן הימני אבדייה ורשאייביץ' (28) מהיידוק ספליט לא ישחק בגלל פציעה. ורשאייביץ' הופיע 15 פעם במדי הנבחרת, כולל במשחק הניצחון על אירן 1:3 במונדיאל ובמשחק ההפסד 2:1 לקפריסין במשחק הפתיחה של הקמפיין. גם טינו סוון סושיץ', אחיינו של המאמן סאפט, נמצא בספק למשחק.

בינתיים עיבה הבוקר בינתיים עיבה סאפט סושיץ' את הסגל שלו דווקא עם קשר נוסף, 12 במספר בסגל למשחק, כשזימן את זוראן קברז'יץ'. הקשר בן ה-26 מרייקה הקרואטית רשם שלוש הופעות בנבחרת בוסניה, האחרונה ביניהן לפני שנה והוא לא נכלל בסגל למונדיאל בברזיל.

טוני שוניץ', בלמה של הנבחרת הבוסנית התייחס לחשיבות המשחק הקרוב מול ישראל ואמר: "ההפסד הכואב לקפריסין עדיין רודף אותנו, למרות שתי תוצאות תיקו חיוביות בשני המשחקים האחרונים. אנחנו ללא ספק צריכים ניצחון מול ישראל כדי להישאר רלוונטיים בבית, אחרת נצטרך להיכנס למומנטום של ניצחונות כדי לחזור למאבק. ישראל היא נבחרת איכותית, כך שאנחנו צריכים להיות במיטבנו כדי לנצח. שום דבר לא מובטח, בטח שלא בכדורגל".

עוד באותו נושא

האריס של ציפיות: האריס מדוניאנין הוא הנכס החבוי של בוסניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully