וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני נגד ריברי: "הוא חייב לשחק בנבחרת צרפת"

נשיא אופ"א מאיים על השחקן הפורש: "אם הוא לא יגיע כשיזמנו אותו, הוא יורחק משלושה משחקים בבאיירן. אני לא מבין אותו"

פרנק ריברי, נבחרת צרפת. AP
אפשר באמת להכריח אותו? ריברי/AP

האם שחקנים יחויבו להמשיך לשחק במסגרות הבינלאומיות למרות רצונם לפרוש? אם זה תלוי בנשיא אופ"א, מישל פלאטיני, התשובה לכך היא בהחלט. פרנק ריברי, כוכבה של באיירן מינכן שהודיע לא מכבר על פרישה מהמדים הלאומיים של צרפת, זכה להתייחסות מיוחדת בראיון של פלאטיני שהצהיר כי שחקנים לא יוכלו להודיע על דעת עצמם שהם חודלים מלייצג את מדינותיהם.

גם פיליפ לאהם שהודיע על פרישה ממדי נבחרת גרמניה זכה להתייחסות: "יש לי אפס הבנה לגבי הנושא הזה. זו לא החלטה של השחקנים אם הם יגיעו לנבחרת. זו ההחלטה של המאמן. אם יש חיכוכים בין לאהם ללב, מאמן נבחרת גרמניה יכול שלא לזמן אותו, זה דבר אחד, אבל באופן כללי זו לא ההחלטה של לאהם, אלא של לב".

ריברי, שערך 81 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת צרפת, זכה להתייחסות משלו. "זו סיטואציה קשה מאוד", אמר נשיא אופ"א. "פרנק ריברי לא יכול פשוט להחליט אם הוא משחק עבור צרפת או לא. אם המאמן דידייה דשאן מזמן אותו, הוא חייב להגיע לנבחרת הלאומית. זה מוגדר בחוקי פיפ"א. אם הוא לא מגיע, הוא מורחק משלושה משחקים בבאיירן מינכן. אני לא מבין אותו בכל מקרה. הוא צרפתי, אליפות אירופה 2016 תתקיים בצרפת, לא בפולין. הוא עדיין יכול לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully