וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: המשחקים של נבחרת קמרון במונדיאל היו מכורים

העיתון הגרמני "דר שפיגל" טוען שמהמר סינגפורי, שהורשע בעבר בהטיית משחקים, פגע בתוצאה מול קרואטיה (4:0) ובאדום שספג סונג במהלך אותו משחק. פיפ"א: "אין ראיות כרגע"

פדרו פרואנסה שולף כרטיס אדום לשחקן נבחרת קמרון, אלכס סונג. רויטרס
הרגע שעורר חשד. סונג רואה את האדום/רויטרס

האם נבחרת קמרון מכרה את משחקיה במונדיאל האחרון? העיתון הגרמני "דר שפיגל" טוען היום (שני) כי קיימים חשדות לגבי מכירה כזו, כאשר המשחק שעומד במרכז הסיפור הוא ההפסד של קמרון 4:0 מול קרואטיה במחזור השני של בית א'.

החשד החל לאחר שווילסון ראג' פרומאל, סינגפורי שהורשע בעבר בקניית משחקים משחקנים וסידור תוצאות במספר מקרים שונים, כתב במדויק שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה על שני דברים שיקרו במשחק: ניצחון 0:4 של הקרואטים על הנבחרת האפריקאית ומעבר לכך, כרטיס אדום שיישלף לשחקן נבחרת קמרון כלשהו. שניהם קרו כמובן, כאשר הרגע הזכור ביותר מהמשחק היה כאשר בדקה ה-40 אלכס סונג הכניס מרפק לגבו של מריו מנדז'וקיץ', ללא קשר למהלך המשחק, וראה את הכרטיס האדום הישיר.

ראש אגף הביטחון של פיפ"א, רלף מוטסקה, מסר: "כרגע אין לנו שום ראיות לגבי מכירת המשחקים המדוברים". בשבוע שעבר, לאחר שעלו חשדות על מכירת המשחק בין ברזיל לקמרון במחזור האחרון של שלב הבתים, משחק שהסתיים ב-1:4 לסלסאו, הודה מוטסקה: "יש רגישות לגבי משחקים כאלה והם מסוכנים בנושא המכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully