וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הלחץ על נבחרת ברזיל עצום"

הגביע העולמי מתקרב, חלוץ העבר: "העם הברזילאי מצפה לטורניר מושלם וזכייה. השחקנים יצטרכו להתמודד עם לחץ ענק"

כדורגלן העבר רונאלדו. AP
הוביל את הסלסאו לזכייה ב-2002. רונאלדו/AP

ההכנות לגביע העולמי שיתקיים בקיץ בברזיל נמצאות בעיצומן ואצל המארחת קיים לחץ כפול: קודם כל להשלים את כל העבודות והבנייה בזמן ואחר כך לזכות בטורניר. ברזיל שתתמודד עם קרואטיה במשחק הפתיחה ב-12 ביוני, תשחק בבית א' בו היא תפגוש גם את מקסיקו וקמרון. אם היא תעלה לשמינית הגמר, היא תפגוש שם יריבה מבית ב' שכולל את ספרד, הולנד, צ'ילה ואוסטרליה.

חלוץ העבר רונאלדו, שהוליך את הסלסאו לזכייה בגביע העולמי ב-2002 והיה חלק מהסגל הזוכה ב-1994, התייחס לציפיות האדירות מלואיז פליפה סקולארי והשחקנים שלו: "כשאתה מארח את המונדיאל יש עלייך אפילו יותר אחריות. העם הברזילאי מצפה לטורניר מושלם ולזכייה. יש לנו נבחרת מצוינת, אבל הלחץ עצום. יחד עם זאת, ברזיל היא תמיד אחת מהפייבוריטיות, כך שהשחקנים יצטרכו להתמודד עם לחץ ענק בקיץ".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל של ברזיל, ז'וזה מריה מרין הוסיף: "העם הברזילאי מצפה מהנבחרת לזכות בגביע העולמי. מה יהיה? או שנגיע לגיהינום, או שננחת בגן עדן. אני מלא ביטחון בכך שנגיע לגן עדן".

רונאלדו התייחס גם לביקורות הבלתי פוסקות על כך שפחות משלושה חודשים לפני שריקת הפתיחה לטורניר, ברזיל נראית רחוקה מאוד מלהיות מוכנה לאירוח: "יש הרבה חשדות, כל העולם חושש וכך גם חלק מהאזרחים בברזיל, אבל אני משוכנע שנראה לעולם שהגביע העולמי כאן יהיה נהדר ומה הערך של המדינה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully