וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: פורטו אלגרה מאיימת ש"לא נארח את המונדיאל"

79 יום לגביע העולמי, האצטדיונים עדיין לא מוכנים, ובפורטו אלגרה דורשים חקיקה שתאפשר הזרמת כסף: "אין תוכנית ב'"

אצטדיון ביירה ריו, פורטו אלגרה, ברזיל. AP
אצטדיון ביירה ריו, פורטו אלגרה, ברזיל/AP

79 ימים למונדיאל, וההכנות לגביע העולמי בברזיל ממשיכות להדאיג את ראשי פיפ"א ואת חובבי הכדורגל, ולדאגות הללו נוסף כאב ראש חדש: ראש עיריית פורטו אלגרה אומר שהעיר עשויה לפרוש מאירוח משחקים במונדיאל, אם לא יועברו מספר חוקים עירוניים.

ז'וזה פורטונטי אמר ש"אין תוכנית ב'" למציאת מקורות פיננסיים לפתרון הבעיה. הוא טוען כי חוק שמעניק הקלות מס לקבלנים חייב לעבור פן ייווצרו בעיות שאין מהן דרך חזרה.

כידוע, המונדיאל אמור להיפתח ב-12 ביוני, אבל לא מעט ערים ואצטדיונים נמצאים בפיגור. האצטדיון בפורטו אלגרה, ביירה ריו, כמעט מוכן, אבל עדיין נדרש להקים שם מספר מתחמים לתקשורת ולמארגנים. האצטדיון אמור לארח חמישה משחקים של נבחרות כמו הולנד, צרפת וארגנטינה, אך כל החלק החיצוני של האצטדיון אינו גמור.

"אם הפרויקט לא יאושר, לא יהיה מונדיאל בפורטו אלגרה", אומר ראש העירייה, "אין תוכנית ב', או ג', או ז'". כרגע החוקים לא מאפשרים לרשויות להשתמש בכספים ציבוריים בבניית מבנים שלא יהיה בהם שימוש אחרי המונדיאל.

אצטדיון ביירה ריו, פורטו אלגרה, ברזיל. AP
אצטדיון ביירה ריו, פורטו אלגרה, ברזיל/AP

כזכור, רק ביום שישי האחרון האיץ מנכ"ל פיפ"א ג'רום ואלקה בברזילאים להגביר את הקצב בהכנות במיוחד באצטדיונים בסאו פאולו, שיארח את משחק הפתיחה, ואת האצטדיון בפורטו אלגרה, וכל זאת פחות משלושה חודשים לפני פתיחת הטורניר.

מונדיאל 2014 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל 2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully