וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן: "נצטרך לייצר משהו מפתיע כדי לעלות למונדיאל"

צרפת תנסה למחוק פיגור של 2:0 מול אוקראינה בגומלין הפלייאוף (ג', 22:00, ספ' 2). שבדיה מול פורטוגל (ספ' 5+ לייב). דיווח באיסלנד: שחקני קרואטיה יצאו ללילה ארוך של שתיה אחרי המשחק הראשון

ארבעה כרטיסים אחרונים למונדיאל בברזיל יחולקו ביום שלישי ביבשת אירופה, כששמונה נבחרות תפגשנה למשחקי הגומלין של הפלייאוף. הנבחרת הגדולה שנמצאת בצרות היא צרפת, שתנסה למחוק פיגור של 2:0 מהמפגש הקודם מול אוקראינה. שבדיה של איברהימוביץ' תארח את פורטוגל של רונאלדו ותנסה למחוק את ההפסד 1:0 מליסבון. במשחקים נוספים תארח רומניה את יוון אחרי הפסד 3:1 ואילו איסלנד תנסה להמשיך את החלום כשתתארח אצל קרואטיה אחרי 0:0 במשחק הביתי.


פלייאוף מונדיאל: פורטוגל ניצחה, אוקראינה ויוון חגגו

לחץ עצום בצרפת: "אנחנו נמצאים בתוך סיוט"

פרנק ריברי שחקן נבחרת צרפת עם המאמן דידייה דשאן. AP
יצליחו לעשות קאמבק? דשאן וריברי/AP

צרפת - אוקראינה (22:00, ספורט 2)

ההפתעה הכי גדולה של משחקי הפלייאוף נפלה ללא ספק באוקראינה, שם ניצחה הנבחרת המקומית 0:2 את הטריקולור, שכעת צריכים לעשות משהו שאף נבחרת לא עשתה עד כה - למחוק פיגור של שני שערים ולעלות למונדיאל. דידייה דשאן, מאמן הנבחרת הצרפתית צריך להתמודד עם בעיה לא פשוטה בחוליית ההגנה שלו ולהסתדר במשחק הזה ללא לורן קוסיילני, בלמה של ארסנל שהורחק במשחק הקודם. גם רפאל וראן, בלמה של ריאל מדריד סובל מפציעה והוא בספק גדול. באשר לחלק הקדמי, דשאן עשוי להוריד לספסל את סמיר נאסרי המאכזב ולפתוח עם מתיו ולבואנה במקומו בקישור.

"אנחנו צריכים לתת הכל ולייצר הופעה בלתי רגילה ומפתיעה כדי לעלות למונדיאל", כך אמר דשאן לקראת המשחק, "אנחנו חייבים להפתיע את האוקראינים ולשם כך נצטרך להציג כדורגל יצירתי ומפתיע".

האוקראינים מנגד, מגיעים למשחק הזה עם רצף מדהים של שמונה משחקים רצופים ללא ספיגה, אך במשחק בצרפת הם ייאלצו להסתדר ללא שני שחקנים הגנה מושעים. הבלם אלכסנדר קוצ'ר והמגן הימני ארטם פדצקי. באוקראינה בונים על היכולת המצוינת של חלוץ דנייפרו רומן זוזוליה, כבש וגרם לפנדל במשחק הקודם.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
במפגש הקודם רונאלדו ניצח. מה הפעם? זלאטן ורונאלדו/רויטרס

שבדיה - פורטוגל (21:45, ספורט 5+ לייב)

המפגש הראשון בין השתיים משך את מירב תשומת הלב בעיקר בזכות מפגש הענקים בין כריסטיאנו רונאלדו לזלאטן איברהימוביץ'. שני הכוכבים היו חלשים בפורטוגל, אבל רונאלדו עשה את ההבדל ושער ניצחון שלו בדקה ה-82 העניק לפורטוגלים ניצחון ביתי ראשון אי פעם מול השבדים ומקדמה קטנה של 0:1 לקראת הגומלין.

"יש לנו יתרון קטן אומנם, אבל זה עדיף על תיקו", כך אמר רונאלדו לקראת המשחק, "מצפה לנו קרב גדול לשבדיה, אנחנו דרוכים לקראתו". המפתח לניצחון של הפורטוגלים במשחק הקודם, היה נטרולו המוחלט של איברהימוביץ'. חלוץ פריס סן ז'רמן קיבל שמירה כפולה מברונו אלבס ופפה הקשוחים ולא הצליח להגיע למצבים בליסבון.

השבדים חייבים ניצחון בהפרש של שני שערים כדי לעלות למונדיאל, אבל בחמש הפעמים הקודמות בהן הם אירחו את פורטוגל, הם לא חוו טעמו של ניצחון.

אדוארדו שחקן נבחרת קרואטיה מול קארי ארנאסון שחקן נבחרת איסלנד. רויטרס
ישלימו את הסנסציה? קארי ארנסון מאיסלנד מול אדוארדו/רויטרס

קרואטיה - איסלנד (21:15, ספורט 2)

האיסלנדים החביבים רוצים להפוך למדינה הקטנה ביותר שמשתתפת במונדיאל ומגיעים לקרואטיה אחרי ה-0:0 מהמשחק הראשון. האיסלנדים לא נפלו מיריביהם במשחק הקודם, אך הרחקתו של אולאפור סקולאסון, חמש דקות אחרי המחצית שינתה את יחסי הכוחות והטתה את הכף לטובת הקרואטים. אחרי שהחמיצו את המונדיאל ב-2010 בדרום אפריקה, הקרואטים נחושים מאוד להימנע מאכזבה נוספת אחרי קמפיין המוקדמות הלא מוצלח שנחלו וניקו קובאץ' המאמן יהנה מסגל מלא במשחק הזה.

איסלנד מנגד, תצטרך להסתדר במשחק הזה ללא הכוכב הגדול שלה, קולביין סיגטורסון, חלוצה של אייאקס שנפצע בקרסולו במשחק הקודם. גם סקולאסון המורחק ייעדר.

בתקשורת האיסלנדית, אגב, מפרסמים היום כי לאחר המשחק הראשון, יצאו שמונה משחקני נבחרת קרואטיה לערב מאסיבי של שתייה, ובהם מריו מנדז'וקיץ', דריו סרנה, ניקיצה ילאביץ, ורדן צ'ורלוקה, ניקו קרנצ'אר, אדוארדו דה סילבה, מתאו קובאצ'ביץ' ודומנגוז' וידה. על פי הדיווח, השמונה (מתוכם ארבעה שפתחו בהרכב) שתו למעלה מ-70 בירות - כמעט עשר בירות לשחקן - ונותרו לחגוג עד חמש בבוקר.

שחקני נבחרת יוון חוגגים. רויטרס
עם רגל וחצי במונדיאל. נבחרת יוון חוגגת/רויטרס

רומניה - יוון (21:00, ספורט 2)

אחרי שהפסידו 3:1 במשחק הראשון ביוון, הרומנים יקוו לחולל סנסציה ולהשיג ניצחון מוחץ שיעלה אותם למונדיאל, אבל המאמן ויקטור פיצורקה ייאלץ להתמודד במשחק הזה עם מספר חיסורים משמעותיים מאוד כשאלכסנדרו בורקהאנו וקוסטין לזאר, שני הקשרים האחוריים מושעים מהמשחק. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של ולאד קיריקש, בלמה של טוטנהאם שפספס את המשחק הקודם בשל פציעה אך על פי הדיווחים צפוי להיות כשיר.

יוון מנגד, מגיעה בביטחון גבוה מאוד כשהיא יודעת שתיקו או הפסד מינימאלי ישלח אותה למונדיאל. קוסטאס קצוראניס המושעה הוא השחקן היחיד שיחסר למאמן פרננדו סנטוס, שבונה על כושרו הנהדיר של קוסטס מיטרוגלו, חלוצה של אולימפיאקוס שכבש צמד במשחק הקודם. "החלום שלנו הוא לשחק במונדיאל בברזיל ולתת את הכל על המגרש", כך אמר מיטרוגלו לקראת ההתמודדות המסקרנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully