וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף המונדיאל: אורוגוואי הביסה 0:5 את ירדן

הסלסטה רקדו על המגרש ברבת עמון עם תצוגת תכלית משכנעת שקירבה אותם מאוד למונדיאל בברזיל ולקראת הגומלין בשבוע הבא. פריירה (22), סטואני (42), לודיירו (42), רודריגס (78) וקבאני (92) התעללו בירדנים המסכנים

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים. AP
מריחים כבר את ברזיל. שחקני אורוגוואי צוהלים הערב/AP

איך שלא תסתכלו על זה, אורוגוואי קרובה מאוד להעפיל למונדיאל. אף אחד לא מופתע מזה, אבל נבחרת ירדן שקיוותה לרשום סנסציה ענקית ירדה הערב (רביעי) מאוכזבת מהמגרש ברבת עמון אחרי תבוסה 5:0 מול הסלסטה ששיחקו בהילוך ראשון ובשבוע הבא הם ינסו להשלים את המשימה בדרך לטורניר הגביע העולמי הקיץ.

שחקן נבחרת אורוגוואי כריסטיאן סטואני מול שחקן נבחרת ירדן שאריף נסאר. AP
קל מהרגע הראשון. סטואני מול שאריף נסאר/AP

אלופת דרום אמריקה הייתה הרבה יותר טובה וזכרה היטב את ההדחה בפלייאוף ב-2006 על העלייה למונדיאל. הנבחרת של אוסקר טבארס לא נתנה לירדנים החלשים להפריע להם הפעם כאשר הירדנים עצמם שעברו בסיבוב הקודם את אוזבקיסטן בתום דו קרב פנדלים דרמטי הפגינו הגנה נרפית וגם מספר ההזדמנויות הבודד שהיו להם לא נוצלו.

בדקה ה-22 מקסי פריירה השתלט על ריבאונד שנשאר כתוצאה מנגיחה של אדינסון קבאני, והבקיע מקרוב. אחרי עשרים דקות מהלך קבוצתי הסתיים עם בעיטה של כריסטיאן סטואני פנימה. בדקה ה-69 כבר ראינו את השלישי כשלודיירו הבקיע מ-15 מטרים ו-13 דקות לסיום כריסטיאן רודריגס הצטרף לחגיגה עם שער נפלא אחרי בעיטה מהאוויר. בתוספת הזמן, גם אדינסון קבאני הצטרף לחגיגה עם בעיטה חופשית נפלאה שנעצרה בחיבורים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים, במרכז מקסי פריירה. AP
פתח את הסכר. מקסי פריירה/AP

מחצית ראשונה

דקה 5 - לואיס סוארס הגיע להזדמנות הראונה במשחק אחרי שקיבל כדור רוחב מצד שמאל אבל לא הכניס את הרגל כמו שצריך ובעט מעל השער.

דקה 18 - עודאי אלסייפי הגיע להזדמנות הראשונה של הירדנים במשחק אחרי שחתך דרך האגף ושיגר בעיטה מזווית קשה שנהדפה על ידי מרטין סילבה לקרן.

דקה 22 - גול! כדור רוחב מצד ימין הגיע אל מרכז הרחבה לאדינסון קבאני שנגח מקרוב, השוער הירדני הדף ומקסי פריירה השתלט על הריבאונד ודחק פנימה. 0:1 לאורוגוואי.

דקה 30 - הקצב המצוין נמשך ואורוגוואי קופחה כאשר לואיס סוארס הופל ברחבה. השופט סימן להמשיך.

דקה 42 - גול! מהלך קבוצתי יפה של אורוגוואי הסתיים עם מסירה מקצה הרחבה של לודיירו היישר לכריסטיאן סטואני שהשאיר את ההגנה הירדנית מאחור ובעט מדויק מול השוער. 0:2 לאורוגוואי.

שחקן נבחרת אורוגוואי כריסטיאן רודריגס מול שחקן נבחרת ירדן אדנן חסן. AP
היה חתום על השלישי. רודריגס מול עדנאן אדוס/AP

מחצית שנייה

דקה 52 - איבוד כדור של האורוגוואים הוביל להתקפה מתפרצת מהירה של הירדנים כאשר כדור מצד ימין של עדנאן אדוס למרכז מצא את אחמד איברהים שלבד מול השוער בעט החוצה. המלך עבדאללה שישב ביציע נראה המום.

דקה 69 - גול! סוארס העביר כדור לקבאני שחדר לרחבה והחזיר כדור אחורה ללודיירו שהצטרף להתקפה, לא נשמר ושיגר כדור מצוין מ-15 מטר פנימה. 0:3 לאורוגוואי.

דקה 76 - ניסיון מעניין של הירדנים לצמק את התוצאה הגיע כאשר המחליף מוסאב אל להאם בעט כדור שחלף על פני כל ההגנה האורחת, אבל יצא החוצה.

דקה 77 - גול! כדור רוחב מצד שמאל של אברו פריירה הגיע לכריסטיאן רודריגס שנותר פנוי ברחבה, ובעט מהאוויר פנימה. 0:4 לאורוגוואי. מזה לירדן כבר יהיה קשה עד בלתי אפשרי לחזור.

דקה 90 + 2 - גול! גם אדינסון קבאני הצטרף לחגיגה עם בעיטה חופשית מ-18 מטר מוצלחת שהסתיימה בחיבורים אחרי שהשוער הירדני כלל לא זז

שחקני נבחרת ירדן מאוכזבים. AP
הפנים שלהם אומרות הכול. שחקני ירדן מאוכזבים אחרי עוד שער שהם מוציאים מהרשת/AP

הרכבים

נבחרת ירדן: מוחמד שתנאווי, עודיי זהראן (טאהר בוואב 52), מוחמד עלי, שריף עדנאן, טארק זיאד, סעיד אל מורג'אן, עלא אלשקראן, חליל בניאטייה (באני חאלד 65), עדנאן אדוס, עודאי אלסייפי (מוסאב אל להאם 59), אחמד אייל איברהים.

נבחרת אורוגוואי: מרטין סילבה, דייגו לוגאנו, דייגו גודין, מקסי פריירה, מרטין קסראס, כריסטיאן רודריגס, כריסטיאן סטואני (גאסטון ראמירס 72), ניקולאס לודיירו (אלברו פריירה 70), אגידיו ארבלו, לואיס סוארס (דייגו פורלאן 81), אדינסון קבאני.

אוהדי אורוגוואי במשחק נגד ירדן. Hassan Ammar, AP
קרנבל בירדן/AP, Hassan Ammar
אוהדי ירדן במשחק נגד אורוגוואי. Hassan Ammar, AP
אוהדי ירדן במשחק נגד אורוגוואי/AP, Hassan Ammar
אוהדי אורוגוואי במשחק נגד ירדן. Hassan Ammar, AP
אוהדי אורוגוואי במשחק נגד ירדן/AP, Hassan Ammar
אוהדי ירדן במשחק נגד אורוגוואי. Hassan Ammar, AP
אוהדי ירדן במשחק נגד אורוגוואי/AP, Hassan Ammar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully