וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורקינה פאסו וחוף השנהב מתקרבות למונדיאל

הסוסים ניצחו 2:3 את אלג'יריה בפלייאוף והתקרבו להעפלה היסטורית. הפילים עם רגל וחצי בברזיל אחרי 1:3 על סנגל

המונדיאל בברזיל כבר בפתח ואחרי שאתמול (שישי) הבטיחו מספר נבחרות את העפלתן לקמפיין מיבשות אירופה ודרום אמריקה, הגיע תורה של היבשת השחורה, כאשר באפריקה שוחקו היום שני משחקי פלייאוף שקירבו שתי נבחרות למונדיאל. בורקינה פאסו, שמחפשת העפלה היסטורית לברזיל, ניצחה 2:3 בביתה את אלג'יריה בעוד שחוף השנהב החזקה ניצחה 1:3 את סנגל והיא עם רגל וחצי בברזיל. הנבחרות תיפגשנה שוב באמצע נובמבר והמנצחות בסיכום שני המפגשים תעפלנה למונדיאל.

שחקן נבחרת חוף השנהב, דידייה דרוגבה. רויטרס
עם רגל וחצי במונדיאל, דרוגבה/רויטרס

חוף השנהב - סנגל 1:3

ניצחון גדול לפילים, שעשו צעד ענק בדרך להעפלה למונדיאל בברזיל. סאברי לאמושי, המאמן הצרפתי של המארחים עלה עם מערך מאוד התקפי שכלל את ז'רביניו, דרוגבה וקאלו, ובא על שכרו כאשר כבר אחרי חמש דקות עלו המארחים על הלוח בזכות שער בפנדל של דרוגבה.

תשע דקות בלבד עברו עד שחוף השנהב הכפילה את יתרונה בזכות שער עצמי של לודביק סאנה, שדחק לשערו הוא כדור רוחב של ז'רביניו המצוין. סלומון קאלו, חלוצה הוותיק של ליל הצרפתית קינח עם השלישי בדקה ה-49 בבעיטה מקרוב ושם את נבחרתו עם רגל וחצי במונדיאל. עמוק בתוספת הזמן הצליח פאפיס סיסה להשיג שער מצמק ולתת מעט תקווה לנבחרתו לקראת משחק הגומלין, שייערך ב-16 לאוקטובר בסנגל.

אפה אמברוז, ניגריה, מול ג'ונתן פיטרויפה, בורקינה פאסו. רויטרס
יעשה היסטוריה? פיטרויפה, מימין/רויטרס

בורקינה פאסו - אלג'יריה 2:3

בורקינה פאסו מעולם לא שיחקה במונדיאל והערב היא עשתה צעד משמעותי לקראת העפלה היסטורית לברזיל, אם כי היא עדיין צריכה לשרוד בשלום את משחק הגומלין באלג'יריה. ג'ונתן פיטרויפה הרים את הקהל המקומי עם שער יתרון ממש על סף סיום המחצית, אך סופייאן פגולי, שחקנה של ולנסיה השווה בדקה ה-50 במבצע אישי נאה. הסוסים החזירו לעצמם את היתרון עם שער של ג'אקאריג'ה קונה בדקה ה-65, אבל קארל מדג'אני שוב השווה אחרי ארבע דקות. כשהיה נדמה שהמשחק הזה מסתיים בתיקו מאכזב עבור המקומיים, הם הצליחו להשיג פנדל ממנו הבקיע אריסטידה באנקה את שער הניצחון היקר.

צפו בתקציר הניצחון של חוף השנהב על סנגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully