וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: יורם ארבל ישדר בערוץ 10 את משחקי מכבי ת"א ביורוליג

2.10.2013 / 12:55

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, יורם ארבל ישדר בערוץ 10 את משחקי מכבי ת"א ביורוליג. טל שורר, כתב הספורט של חדשות 10, יצטרף לצוות השידורים שייפתחו בעוד שבועיים

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, יורם ארבל ישדר בערוץ 10 את משחקי מכבי תל אביב ביורוליג במקום ניב רסקין. טל שורר, כתב הספורט של חדשות 10, יצטרף לצוות שידורי היורוליג שייפתחו בעוד שבועיים ופיני גרשון ישמש כפרשן.

ככה כן בונים חומה: הסיפורים שמאחורי יורם ארבל

אמש (שלישי) נתחמו במשרדי ערוץ 10 החוזים עם יורם ארבל לעמדת השדר ועם פיני גרשון בעמדת הפרשן, כאשר טל שורר, כתב הספורט שהצטרף לא מכבר לחדשות 10, יחבור גם הוא לצוות השידור של משחקי מכבי אלקטרה תל אביב. המשחק הראשון של מכבי אלקטרה תל אביב במסגרת היורוליג, שיהיה נגד ויטוריה הספרדית, ישודר בערוץ 10 ביום חמישי ה-17 באוקטובר.

מכבי ניהלה בחודשים האחרונים מגעים הן עם ערוץ 1 והן עם ערוץ 10, אולם ערוץ 10 היה ונותר המועמד המוביל לשדר את משחקי היורוליג - בעיקר משום הקשיים של רשות השידור לעמוד מבחינה כלכלית בחוזה שידורים כבד, לאחר הסיכום עם ההתאחדות לכדורגל על הארכת ההסכם לשידור המשחק המרכזי בשלוש שנים נוספות ומכיוון שערוץ 1 לא יוכל מבחינת לוח השידורים להקדיש ערב נוסף לספורט, מעבר ליום ראשון שיוקדש לכדורגל. ניב רסקין שימש כשדר משחקי מכבי תל אביב ביורוליג לצד צביקה שרף, שבעצמו החליף את עפר שלח לאחר שהאחרון עבר לפוליטיקה. עם סיום העונה הוא פרש מהתפקיד.

יורם ארבל מסר היום: "אין כיף גדול יותר וכבוד גדול יותר מלחזור ולשדר את משחקי מכבי תל אביב ביורוליג. מכבי אלקטרה תל אביב היא קבוצה עם עבר מפואר הווה מרגש ומרשים ועתיד מבטיח. צפייה במשחקי מכבי תל אביב בימי חמישי הם כבר מזמן לא רק עניין של כדורסל או ספורט, זו טלוויזיה מצוינת". פיני גרשון הוסיף: "עשיתי כבר כמה דברים עם מכבי תל אביב בכדורסל. אני מכיר את הקבוצה הזו ואת הרוח שלה, הם מזן של מנצחים. החיבור שלי עם יורם ועם שורר מצוין והעונה הולכת להיות חוויה גדולה".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10 מסר: "אני מברך על צוות השידור האיכותי שהתגבש. המשחקים של מכבי תל אביב ביורוליג הם חוויה טלוויזיונית, ועם פיני ויורם והסגל החדש של מכבי, אני בטוח שנגיע רחוק, ספורטאית וטלוויזיונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully