וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעיה בדרך לפיסגה

30.10.2000 / 22:54

בליץ חיפני בפתיחת המחצית השנייה החזיר את חיפה לראש טבלת ליגת העל. בניון דאג לבישולים ובאדיר לכיבושים

לא ברור מה עבר לשחקני מכבי נתניה בראש שלושים שניות משריקת הפתיחה, לאחר השער המדהים של ויוראל טנסה. האוהדים הצהובים התחילו לפנטז, בירושלים התחילו לחלום, אבל שמונה דקות מאוחר יותר חזרו כולם למציאות ולאדמה. המטחנה הירוקה התחילה לעבוד, ובירושלים חזר השקט לעיר.

אחרי שהתפזר העשן שום דבר לא הפתיע. 1:4 לחיפה, תוצאה שהחזירה אותה למקום הראשון בליגת העל על חשבונה של בית"ר ירושלים. מכבי נתניה נתנה 45 דקות לא רעות, אבל במחצית השניה כבר לא עמדה מול המכבש החיפני שעם עוד קצת ריכוז היה יכול לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה הרבה יותר.

שלושים שניות מהפתיחה הספיקו לטנסה כדי לעלות את נתניה ללוח התוצאות. דוידוביץ' כנראה בדק באיזה יציע יושב נילסן וספג שער לא מחוייב המציאות מבחינתו.
שמונה דקות בדיוק החזיק היתרון של נתניה. יוסי בניון מצא בכדור רוחב את רפי כהן שהיה בנבדל ברור. אריק חיימוביץ היה זה שנרדם הפעם כשלא פסל את השער.
לפני המחצית עוד הספיק רפי כהן להדביק כדור למשקוף שערו של סמדג'ה, ועם הרבה מזל ירדה נתניה עם 1:1 למחצית.

במחצית השניה הכל השתחרר. בניון פתח רשמית את הטיילת ברחבה הנתנייתית, וכעבור 25 דקות מפתיחת המחצית היתה התוצאה כבר 1:4 לחיפה.

באדיר בדקה ה-52 בנגיחה, לאחר בישול של פראליה. בניון סידר לפראליה את השלישי בדקה ה-55 ובאדיר רשם צמד לאחר שבעט פנימה בדקה ה-64 לאחר בישול של ז'אנו.
הרבע האחרון של המשחק הפך לגארבג' אחד ארוך. נתניה עוד ניסתה פה ושם, אבל דווקא חיפה היתה זו שיכלה לרשום תוצאה אסטרונומית עם קצת יותר ריכוז ורצון טוב.

וכשהכל היה סגור הרשה לעצמו גרנט לשלב גם כמה שחקני ספסל: יניב קטן, ראובן עטר ומנור חסן. וזה בעצם אומר הכל על הסגל של מכבי חיפה ועל הציפיות ממנה העונה.

בסיום אמר מאמן חיפה, גרנט: "היתה איכות משחק טובה. אני שמח שיש שיפור מתמיד ביכולת שלנו מלפני חודש ולפני חודשיים. זו פעם ראשונה שהיינו בפיגור ויצאנו ממנו וזה בהחלט מעיד על האופי שלנו".

מאמן נתניה, אורי מלמיליאן, אמר: "שיחקנו בלי מחשבה ולא טוב. היה פחד במה של כמה שחקנים וחבל. אבל אני לא מתכוון להפיל את האשמה על השחקנים כי הם אלה שניצחו לפני שבוע ולפני שבועיים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully