וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר סביליה הצטרף לרשימת הליכוד למועצת עיריית ת"א

שחקן העבר הוא מועמד הסיעה למחזיק תיק הספורט: "המחירים מתייקרים, ולא ייתכן שבעיר כזו יהיה מגרש כדורגל אחד בלבד"

ניר סביליה הודיע היום (שלישי) על הצטרפותו לרשימת הליכוד למועצת עיריית תל אביב יפו. סביליה בן ה-38, ששיחק בעבר בנבחרת ישראל, במכבי תל אביב, בני יהודה, בית"ר ירושלים, הפועלה חיפה ומכבי חיפה, הצטרף לסיעה של ארנון גלעדי, יו"ר סיעת הליכוד בעירייה, והצהיר: "לא תכננתי לעשות את הצעד הזה. אני לא פוליטיקאי, אך בוער בעצמותיי לפעול למען תושבי העיר. אני מאמין מאוד בדרך של ארנון, ובדרך של הליכוד, ורוצה להוביל מדיניות של 'תל אביב – עיר לא רק לעשירים".

ניר סביליה בהשקת מתחם הארועים קלאו. אביב חופי
"יש להרחיב את בלומפילד ל-20 אלף מקומות ישיבה לפחות". ניר סביליה/אביב חופי

"ספורט בכל העולם ובטח בישראל הוא דבר עממי, אך בשנים האחרונות הפך לנגיש בידי עשירים בלבד", הוסיף סביליה. "מחירי המנויים והכרטיסים מתייקרים מדי שנה, מחירי חדרי הכושר מאמירים בשל העלייה בארנונה לבעלי העסקים, ואני מתחייב לפתור את הנושא הזה. תל אביב-יפו לא שייכת רק לטייקוניה אלא קודם כל לתושביה. לא ייתכן כי בעיר גדולה ומשמעותית יהיה מגרש כדורגל אחד בלבד. בשנים האחרונות נבנו מתקנים בחיפה, ירושלים, באר שבע, נתניה ועוד, ורק בתל אביב יש מגרש אחד בלבד – בלומפילד, שגם הוא הצטמצם ל-14 אלף מקומות בלבד. יש להרחיב את בלומפילד ל-20 אלף מקומות ישיבה לפחות, ולבנות מגרש נוסף, בן עשרת אלפים מקומות, בעל ציביון מקומי לקבוצות בני יהודה, ומכבי קביליו יפו".

גלעדי מסר: "ניר ואני מכירים למעלה מ-15 שנים, הוא חיזוק משמעותי לסיעת הליכוד, ויהיה המועמד שלנו למחזיק תיק הספורט בעירייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully