וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד האוצר לרשות: "יורם ארבל הועסק בניגוד לנהלים, אין לחדש איתו את החוזה"

23.7.2013 / 12:24

רשות השידור העסיקה את יורם ארבל בשכר חודשי של 28 אלף שקלים וחרגה מנוהל העסקת פרילאנסרים. משרד האוצר: "ההתקשרות עמו בניגוד לנהלים, אין לחדש אותה"

"ההתקשרות של רשות השידור עם שדר הספורט יורם ארבל היא בניגוד לנהלים ויש להפסיקה", כך טוענים באגף השכר של משרד האוצר ודורשים להפסיק ולהעסיק אותו בערוץ 1. במכתב שנשלח לרשות השידור ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה דורשים אנשי משרד האוצר לא לחדש את ההתקשרות עם יורם ארבל וטוענים כי אסור היה לרשות השידור להעסיק אותו לתקופה העולה על שמונה חודשים.

לפי המכתב, רשות השידור מצויה בהסכם עם יורם ארבל זה 14 חודשים במסגרתו היא משלמת לו 28 אלף שקלים בחודש. ארבל הועסק בנוהל פרילאנסרים ("נוהל משתתפים מן החוץ") שאושר על ידי הוועד המנהל של הרשות. הנוהל קובע כי מותר להעסיק כך עובד "רק לביצוע פעולות בודדות וספורדיות" ולא יותר משמונה חודשים.

ארבל חזר לשדר ב-2012 את משחקי ליגת העל בכדורגל בערוץ 1 אחרי 22 שנים. ההחלטה של הרשות לשכור את שירותיו עוררה זעם בקרב עובדי מחלקת הספורט של רשות השידור שעברה הליך של קיצוצים תקציביים, במיוחד לאור העובדה שהוא נחשב לידידו של העוזר הבכיר למנכ"ל רשות השידור זליג רבינוביץ'. יצוין כי נכון לכעת, ענת המשחקים הסתיימה וכפי שמסתמן - לא תוכל הרשות לחדש עם ארבל את החוזה.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "המידע שנמצא ברשותכם אינו נכון. אף על פי כן, רשות השידור אינה נוהגת לעסוק בעניין שכר עובדיה בתקשורת". תגובת משרד האוצר טרם התקבלה. יורם ארבל סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully