וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: ספרד גברה 1:2 על אורוגוואי

אלופת העולם, עם 7 שחקני ברצלונה בהרכב, חגגה מול אלופת דרא"מ. פדרו (20) וסולדאדו (32) כבשו, סוארס רק צימק (88)

פדרו, צ'אבי, נבחרת ספרד. AP
ממשיכה להרשים, בשיא הטבעיות. ספרד חוגגת/AP

דברו איתם על סוף תקופה, תזכירו להם שהקבוצות הגרמניות השאירו אותם מאחור בליגת האלופות העונה, ספרו להם שאחרי שלושה תארים בינלאומיים רצופים, מגיע גם למישהו אחר לקחת. את נבחרת ספרד כל זה לא מעניין. הלילה (בין ראשון לשני), אלופת העולם ואלופת אירופה פתחה את הופעותיה במסגרת בית ב' של גביע הקונפדרציות עם ניצחון 1:2 על אלופת דרום אמריקה, נבחרת אורוגוואי, במשחק שנערך ברסיפה, ואם לומר את האמת, התוצאה עושה חסד גדול עם המפסידה. פדרו (20) וסולדאדו (32) כבשו, סוארס צימק (88).

עם שבעה שחקני ברצלונה בהרכב הפותח, ספרד הייתה גדולה בכמה רמות על היריבה ובעיקר הדאיגה את האוהדים המקומיים, שראו את האיום האמיתי בטורניר הזה (וכנראה שגם במונדיאל הקרוב) על נבחרתם ברזיל. פדרו ורוברטו סולדאדו כבשו את השערים וקבעו משחק רשמי 26 ברציפות ללא הפסד עבור ספרד. לואיס סוארס רק צימק לקראת הסיום בכדור חופשי נפלא, שכבר מתחרה בביצועים של ניימאר ופירלו על שער הטורניר.

איקר קסיאס, אנדרס אינייסטה, נבחרת ספרד. AP
קסיאס מקבל חיבוק מחבר/יריב. ספרד/AP

השליטה הספרדית הייתה אבוסולטית כבר מהרגע בו נשמעה שריקת הפתיחה. סולדאדו היה קרוב לכבוש מכדור רוחב של אלבה אחרי חמש דקות, פברגאס ירה לקורה מחוץ לרחבה בדקה העשירית ובסופו של דבר, אחרי 20 דקות, זה גם נכנס. צ'אבי הגביה קרן, הכדור הורחק ופדרו בעט יעף מכ-20 מטרים. הבלם לוגאנו שם את הרגל רע והכדור שינה כיוון והטעה את מוסלרה בדרך ל-0:1 ספרדי מוצדק. השער, שהיה חצי עצמי, נרשם לטובת שחקן ברצלונה.

הלה רוחה לא נעצרה שם והמשיכה לתסכל את הסלסטה ובעיקר את לואיס סוארס, שנותר מנותק לחלוטין מהמתרחש על כר הדשא וכמעט לא נגע בכדור. צ'אבי התקרב עם כדור חופשי לפני שסולדאדו הכפיל בדקה ה-32 בעזרת בישול מבריק של פברגאס, שהציב אותו לבדו מול מוסלרה. משם, חלוץ ולנסיה כבר לא יכול היה להתבלבל. כמה דקות לאחר השער, פיקה כמעט כבש את השלישי מקרן נוספת, אבל הפעם השוער האורוגוואי היה במקום ואת המחצית הראשונה סיים צ'אבי עם 68 מסירות מדויקות, ממש כמו כל שחקני אורוגוואי גם יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פדרו רודריגס, נבחרת ספרד. AP
לא כוחות. ספרד חוגגת/AP

ספרד אומנם נרגעה מעט במחצית השנייה אבל גם כך היא הייתה קרובה יותר לכיבוש. בדקה ה-63 פדרו היה קרוב להכפיל את מאזנו, אבל שלח את הכדור החוצה ממצב קורץ בתוך הרחבה. 20 דקות לסיום, מאמן אורוגוואי אוסקר וושינגטון טבארס החליט ללכת על הכול או כלום ושלח למגרש את דייגו פורלאן, בהופעה 99 בנבחרת, לצד סוארס ואדינסון קבאני, אבל גם זה לא שינה הרבה. אלא שדווקא אז, שתי דקות לתום הזמן החוקי, ראמוס הכשיל את סוארס וחלוץ ליברפול שלח כדור חופשי מסובב ומושלם מ-22 מטרים לרשת של קסיאס, שבמשחקו הרשמי הראשון מאז ינואר לא יכול היה להושיע. אורוגוואי זכתה למעט תקווה, אבל לא הספיקה למצוא את השוויון.

המשחק הסתיים עם 16 בעיטות ספרדיות לשער ותשע למסגרת, לעומת ארבע ושתיים בהתאמה מצד אורוגוואי. אחוזי השליטה בכדור הצביעו גם הם על המשחק החד צדדי שהתנהל: 29:71 לטובת הספרדים.

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. AP
שער נהדר, שלא הספיק. סוארס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully