וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה ניצחה את אקוואדור, תיקו לאנגליה מול אירלנד

צמדים של פודולסקי ובנדר הוליכו את המאנשאפט ל- 2:4 קליל מול האקוואדורים. 1:1 מאכזב לנבחרת של הודג'סון בוומבלי

רוב הליגות הבכירות של אירופה כבר הסתיימו ושתי נבחרות פאר ניצלו זאת כדי לקיים משחקי ידידות ולהריץ את הסגלים שלהן לקראת המשך קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 בספטמבר. גרמניה פגשה את נבחרת אקוואדור בפלורידה וניצחה אותה 2:4, אחרי שהוליכה כבר 0:4 אחרי 24 דקות בלבד, כולל שער של לוקאס פודולסקי אחרי עשר שניות (השער המהיר בהיסטוריה).

במשחק שנערך באיצטדיון וומבלי, אנגליה איכזבה בגדול כשסיימה רק בתיקו 1:1 מול נבחרתה הבינונית של אירלנד. שיין לונג העלה את האירים ליתרון מפתיע, פרנק למפארד מנע הפסד מביך.

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים עם לוקאס פודולסקי. GettyImages
עקץ כבר אחרי 10 שניות. פודולסקי/GettyImages

כאמור, נבחרת גרמניה פגשה את אקוואדור שעושה חיל במוקדמות המונדיאל וממוקמת שנייה בבית הדרום אמריקאי, אך פשוט פירקה אותה עם בליץ של מטורף של ארבעה שערים ב-24 דקות.גם גרמניה לא האמינה שהיא תכבוש את השער הראשון שלה אחרי עשר שניות (!) בלבד, אבל לוקאס פודולסקי, חלוצה של ארסנל היה הראשון לנצל טעות בהגנת האקוודורים ומקרוב בעט פנימה וכבש את השער המהיר ביותר אי פעם של הגרמנים. המאנשאפט לא הרפו אחרי שער הבזק שלהם ולארס בנדר מלברקוזן הכפיל את היתרון אחרי ארבע דקות בלבד אחרי שקיבל כדור עומק מצוין מחברו לקבוצה סידני סאם ומקרוב בעט עם החיצון פנימה.

בדקה ה-17 התכבד פודולסקי בשער השני שלו והשלישי של הגרמנים. חלוצה של ארסנל קיבל כדור מצד שמאל ובנגיעה המשיך לרשת. לארס בנדר התקנא בפודולסקי והוסיף צמד משלו בדקה ה-24 כשבעט כדור חלש מ-20 מטרים, באנגורה שוער אקוואדור היה צריך להדוף, אך שמט וראה את נבחרתו סופגת רביעייה משפילה אחרי פחות מחצי שעה. אנטוניו ולנסיה, הכוכב של הנבחרת האקוואדורית הצליח להמתיק מעט את הגלולה עם שער מצמק על סף סיום המחצית הראשונה.

בדקה ה-84 הוסיף וולטר איובי שער מצמק נוסף בבעיטה חופשית חזקה מצד ימין ולפחות ומנע מנבחרתו לרדת מובסת במשחק שבו היא לא היוותה יריב של ממש. אקוואדור תהיה חייבת להציג יכולת משופרת בשחק החוץ החשוב שלה במוקדמות המונדיאל מול פרו בעוד שבוע וחצי. גרמניה תקיים שני משחקי ידידות נוספים מול ארה"ב ופראגוואי, לפני המשחק הרשמי הבא שלה במוקדמות המונדיאל מול אוסטריה בתחילת ספטמבר.

פרנק למפארד שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
הציל את אנגליה ממבוכה. פרנק למפארד/רויטרס

בניגוד לגרמנים המרשימים, אנגליה התקשתה הרבה יותר מול נבחרת אירלנד, למרות ששיחקה לעיני הקהל הביתי שלה באיצטדיון וומבלי. רוי הודג'סון הציב את דניאל סטארידג' מליברפול כחלוץ בודד כשווין רוני פתח מאחוריו כחלוץ נסוג. האירים לא התרשמו והדהימו את האנגלים עם שער של שיין לונג כבר אחרי 13 דקות. חלוצה המצוין של ווסט ברומיץ' קיבל הרמה מדוייקת משיימוס קולמן, התרומם מעל גלן ג'ונסון ונגח מתוך הרחבה לרשת של ג'ו הארט.

אנגליה לחצה והשיגה את השוויון בדקה ה-23 משער של פרנק למפארד, קשרה של צ'לסי שנתן פיניש נהדר לפרמיירליג ומגלה יכולת טובה גם בנבחרת. למפארד ניצל מסירה מדוייקת של סטארידג' וניצל הססנות בהגנה האירית כדי לדחוק מקרוב את השוויון. ביכולת הזו, יהיה לאנגלים קשה מאוד במשחק הידידות הבא שלהם, מול נבחרת ברזיל החזקה באיצטדיון המראקנה. אירלנד תארח ביום ראשון את גיאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully