וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה נענשה בגלל קריאות אנטישמיות נגד ישראל

אוהדי המארחת גם הניפו דגלי איראן במפגש באוגוסט. הנבחרת נקנסה וספגה משחק בית ללא קהל. עונש זהה לבולגריה

לפי החלטת פיפ"א מהערב (שלישי), נבחרות בולגריה והונגריה ייענשו במשחק ללא קהל במוקדמות מונדיאל 2014. שתי הנבחרות יארחו את משחק המוקדמות הבא בדלתיים סגורות, וזאת בגלל מעשים גזעניים של אוהדיה. בפיפ"א, שם החליטו להחריף המאבק בגזענות, גם קנסו את שתי ההתאחדויות - את בולגריה ב-38 אלף דולר ואת הונגריה ב-43 אלף דולר.

הונגריה נענשה בגלל קריאת אנטישמיות ("יהודים מלוכלכים") והנפת דגלי איראן במשחק הידידות מול ישראל, ב-15 באוגוסט. המשחק היה הרביעי בקדנציה של אלי גוטמן, ובו סיימה ישראל בתיקו 1:1 בבודפשט, משער שוויון של תומר חמד בדקה ה-80. זה היה המשחק הראשון שבו ישראל לא הפסידה, אחרי שנכנעה לאוקראינה, צ'כיה וגרמניה.

שחקן נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב, מול שחקן נבחרת הונגריה, אדם פינטר. Laszlo Beliczay, AP
ליאור רפאלוב מול אדם פינטר. מה עשו ביציע?/AP, Laszlo Beliczay

בולגריה נענשה על נהמות אוהדיה לעבר מגן נבחרת דנמרק, פטריק מטיליגה, במפגש מוקדמות המונדיאל באוקטובר האחרון. לפי דו"ח פיפ"א, החל מכניסת המגן שחום העור של דנמרק בדקה ה-54, אוהדי בולגריה נהמו לעברו בכל פעם שנגע בכדור.

המשחק הביתי הבא של בולגריה יהיה ב-22 במארס מול מלטה. הונגריה תארח את רומניה באותו היום. בפיפ"א איימו על הנבחרות, שאם פעולות אלו יחזרו, יופעלו נגדן עונשים כבדים יותר, כולל הורדת נקודות והפסדים טכניים.

שחקן נבחרת דנמרק פטריק מטיליגה. Hassan Ammar, AP
ספג נהמות בכל נגיעה בכדור. פטריק מטיליגה/AP, Hassan Ammar

צפו באוהדי נבחרת הונגריה מבזים את "התקווה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully