וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: פורטוגל וגאבון נפרדו בתיקו 2:2

ללא כריסטיאנו רונאלדו, אכזבה יריבת ישראל מול הנבחרת החלשה. רוסיה-ארצות הברית 2:2, צפ' אירלנד-אזרבייג'אן 1:1

נבחרת פורטוגל, היריבה הבאה של נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם, ממשיכה לאכזב ובגדול. אחרי שהנבחרת של פאולו בנטו חילצה נקודה במשחק ביתי מול צפון אירלנד, היא רשמה הערב (רביעי) תיקו 2:2 מול נבחרת גאבון, לאחר שכבר הצליחה להפוך את התוצאה. המשחק היה האחרון של פורטוגל לפני שתגיע לתל אביב בחודש מרץ

פורטוגל הופיעה ללא משחק ללא כוכבה הגדול כריסטיאנו רונאלדו, וגם ללא שחקנה של מנצ'סטר יונייטד נאני. פפה, שהוחלף במחצית, ראה את גאבון של פאולו דוארטה עולה ל-0:1 מפנדל של מדינדה בדקה ה-31, אך כעבור ארבע דקות איזן פיצי בפנדל משלו. בדקה ה-60 הוגו אלמיידה הפך את התוצאה כשדחק מקרוב כדור רוחב, אך גאבון ניצלה פנדל שלישי במשחק הפעם מרגלי פוקו שהשווה בדקה ה-70.

מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו. AP
לא מרשימים בכלל. פאולו בנטו/AP

רוסיה - ארצות הברית 2:2

יריבה נוספת של ישראל במוקדמות המונדיאל אירחה את ארצות הברית בקרסנודאר ושוב לא נתנה לה ליהנות מניצחון היסטורי, אך ספגה בתוספת הזמן והסתפקה רק בתיקו. פאביו קאפלו פתח בצורה מושלמת את קמפיין המוקדמות והנבחרת שלו לא ספגה. הפעם הוא ראה שני כדורים ברשת של ולדימיר גאבולוב, שהיה רק שינוי אחד מתוך הרכב ניסיוני לגמרי. פיודור סמולוב הוקפץ מהנבחרת הצעירה להופעת בכורה בבוגרת, ובדקה התשיעית החלוץ הבקיע באחד על אחד מול טים הווארד. שתי הנבחרות ערכו לא מעט חילופים במחצית השנייה, אבל דווקא מייקל בראדלי שפתח היה אחראי על השוויון בדקה ה-76, עם בעיטה מהאוויר מ-20 מטרים לקורה ופנימה, אחרי אסיסט בראש של חואן אגודלו הצעיר. שש דקות לסיום ארטם דזיובה המחליף נדחף ברחבה ורומן שירוקוב דייק מהנקודה הלבנה, אך בתוספת הזמן המחליף מייקל דיסקרוד בעט מחוץ לרחבה כדור שפגע במגן רוסי ונעצר ברשת.

איגור דניסוב שחקן נבחרת רוסיה מול ג'ושוע גאט שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
שיוויון דרמטי לאמריקאים ברוסיה. ג'ושוע גאט נלחם עם איגור דניסוב/רויטרס

צפון אירלנד - אזרבייג'אן 1:1

דרמת ענק בוינדזור פארק הערב במשחק שלשם שינוי היה רשמי, במסגרת מוקדמות גביע העולם בבית הישראלי. הנבחרת האזרית, שאת הנקודה היחידה שלה במוקדמות המונדיאל השיגה מול נבחרת ישראל, הייתה קרובה מאוד להשיג ניצחון ראשון במוקדמות כשעלתה ליתרון 0:1 מפתיע מאוד בבלפאסט בדקה החמישית כשראוף אילייב הניף רגל ובעט מ-25 מטר כדור חזק לרשת של רוי קארול, שהצטיין בתיקו של הצפון אירים בחודש שעבר בפורטוגל.

צפון אירלנד הפעילה מכבש לחצים על השער האזרי מאז הבקעת השער, אך רק בדקה ה-82 החליט המאמן מייקל אוניל לשלוף מהספסל את האס הידוע, דיוויד הילי, אקס מנצ'סטר יונייטד, והוא החזיר לו בדקה ה-96 עם שער גדול מבעיטה חופשית מ-25 מטר.

שחקני נבחרת אזרבייג'אן עם ראוף אלייב (במרכז). Alex Livesey, GettyImages
ראו את הניצחון הראשון בורח להם מבין הידיים. שחקני נבחרת אזרבייג'אן חוגגים הערב בבלפאסט/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully