וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוחק מי שצוחק אחרון

מדור הקליפים של יורו 2012 מביא את הצד הקליל של אנגליה לפני רבע הגמר מול איטליה. וגם: הפרשן אלן שירר לא ממש אהוב

מעט מאוד אנשים יחלקו על ההנחה לפיה רבע הגמר המרתק ביותר נשמר עד הרגע האחרון. אנגליה ואיטליה יעלו הערב (ראשון) לכר הדשא כשעיני יבשת שלמה מביטות בהן נלחמות על הכרטיס האחרון לחצי הגמר. לא מעט מהפרשנים צופים קרב עיקש וצמוד, שאולי אפילו יוכרע בפנדלים. בערוץ היו-טיוב של מנצ'סטר סיטי מיהרו להגיב בהתאם, וסיפקו לנו את הוידאו הבא: קרב פנדלים בין ג'ו הארט ומריו באלוטלי.

ובאנגליה כמו אנגליה, מנסים להפיג את הלחץ הגדול עם קצת הומור. אז בואו נצא למסע בין שלל הקליפים הסאטיריים שצצו ברשת בימים האחרונים, ונתחיל עם "שיחת הטלפון" המשעשעת הזאת בין סטיבן ג'רארד ואנדי קארול

לבחור שמחקה את סטיבי ג'י קוראים דארן פארלי, ואפילו אם הוא לא ממש נראה כמו קפטן נבחרת אנגליה, אתם חייבים להודות שהוא עושה עבודה מאוד, מאוד טובה. הנה עוד הוכחה:

פארלי יודע גם לחקות את רוי הודג'סון. כך, למשל, נשמע מאמן נבחרת אנגליה רגע לפני הקרב הגורלי עם האיטלקים, בסיום הקליפ הוא אפילו מספק תחזית נועזת למדי:

מערכון אחרון, אנחנו מבטיחים: הקטע הבא לקוח מאמצע שנות התשעים, אז רוי הודג'סון אימן את אינטר והראה שגם היכולות הקומיות שלו הן בינוניות למדי:

והנה הפרומו של רשת BBC. היינו אומרים שהם די אופטימיים שם, אה?

ונסיים עם הקטע המצוין הבא, הלקוח מאולפן הסיכום של רשת BBC למשחקי היום. החבר'ה מנתחים את הניצחון של אנגליה על אוקראינה בשלב הבתים, אלא שלי דיקסון ממש, ממש לא אוהב את העובדה שאלן שירר מתעקש להפריע לו באמצע משפט. שימו לב לתגובה של מגן ארסנל לשעבר, בערך 33 שניות מפתיחת הקליפ: זועם מחד, שומר על עידון בריטי טיפוסי מאידך.

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully