וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את האלופה וחזרה לראש הטבלה

18.9.2000 / 23:23

במשחק הכל כך מדובר, לאחר ימים של אוירה טעונה, ניצחה בית"ר ירושלים בטדי, ביתה - מבצרה, את הפועל ת"א 0:1 משער של רוסו וכעת היא ראשונה בטבלת ליגת העל. קשטן הורחק מהמגרש ע"י השופט

במשחק שחתם את המחזור החמישי בליגת העל, ניצחה הערב בית"ר ירושלים את הפועל ת"א 0:1 בטדי, וחזרה לראש הטבלה עם 13 נקודות.

בית"ר, ללא אבוקסיס ומזרחי המורחקים, תקפה והגיעה להזדמנויות כבר בדקות הראשונות. בדקה ה-6 כבש ג'ובאני רוסו והקפיץ את היציעים.
המארחת שלטה במגרש במחצית הראשונה, ונדמה היה כי שערים נוספים הם רק עניין של זמן. בדקה ה-37 מצא עצמו רוסו במצב נוח לכיבוש שני, אך בעט לרשת החיצונית.

במחצית השניה השתפר משחקה של האלופה בהדרגה, אך דווקא לבית"ר ניתנה הזדמנות לבסס את יתרונה, כאשר בלם הפועל אסי דומב הכשיל ברחבה את יניב אברג'יל (וקיבל על כך צהוב), מה שגרם לפנדל לזכות בית"ר. שביט אלימלך הדף את בעיטת העונשין של סביליה.
בית"ר נכנסה להלם מסויים בעקבות החמצת הפנדל והפועל ניצלה זאת והמשיכה במגמת השיפור, כאשר בדקה ה-59 בעט טועמה למשקוף שערה של בית"ר. בדקות אלה שלטה הפועל ת"א במרכז השדה, תוך ניצול היחלשותם של מספר שחקני בית"ר, בהם המאר ורוסו.

שער של סביליה לזכות בית"ר, ממסירה של אברג'יל, נפסל בטענת נבדל מוצדקת. גם לת"א עוד היו הזדמנויות, כשהבולטת שבהן היא החמצתו של אוסטרץ' בדקה ה-88.

במהלך המחצית הראשונה הורחק מן המגרש מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, לאחר שהטיח בשופט מאיר לוי את טענותיו באופן קולני. המאמן טען לאחר מכן כי רק ביקש ממאיר לוי לא לפחד לפסוק באובייקטיביות. השופט טען כי קשטן צעק וכינה אותו "פחדן".
אחרי ההרחקה עקב קשטן אחר הנעשה במגרש מרחוק והעביר ע"י שליח הוראות לעוזרו, שלום תקוה.

למשחק, שפתיחתו התעכבה בכחמש דקות בגלל איחור של הפועל ת"א, הגיעו כ-18 אלף צופים. כ-300 מתוכם היו אוהדי האלופה, שהגיעו מתל אביב למרות האיומים והאוירה הלוהטת שנוצרה בימים האחרונים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully