וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סלים טועמה שוב לא הורשה להתאמן

הקרע בין הקשר הוותיק ודרור קשטן מחריף, כאשר טועמה נאלץ להתאמן לבדו זו פעם שניה ברציפות. אוסידון יצליח לגשר?

קשר הפועל תל אביב סלים טועמה שוב לא הורשה להתאמן היום (שני) עם הקבוצה, ובמקום זאת ערך אימון לבדו בצידי המגרש. כזכור, תקרית דומה התרחשה אמש, ונדמה כאילו קיים קרע חריף בין הקשר לקבוצה, ובפרט עם המאמן דרור קשטן. המאמן עצמו כועס על טועמה על כך שתוכן השיחה שקיימו השניים הודלף לתקשורת ולכן, בלי שום קשר לעסקת העברתו האפשרית של טל בן חיים ממכבי פתח תקוה, הקשר הוותיק יצטרך להתנצל בפני המאמן אם ברצונו לשוב ולהתאמן עם הקבוצה.

עם זאת, טועמה עצמו מעוניין לפתוח דף חדש בהפועל תל אביב וכרגע ממתין ליו"ר דורון אוסידון שישוב מחופשה קצרה בחו"ל על מנת לפתור את הסוגיה. אוסידון כבר הבטיח כי ינסה לערוך שיחה בין קשטן וטועמה, אך במועדון עדיין מפעילים על הקשר לחץ לעזוב, בהנחה כי עסקת בן חיים אכן תתבצע בסופו של דבר.

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים, אולם עדיין לא מתאמנים בסגל מלא בשל משחקי הנבחרות, לכן קשה לקבוע בוודאות כיצד ייראה ההרכב של האדומים מול קבוצתו של יובל נעים. כרגע לא נדמה כי קשטן יבצע שינויים רבים מההרכב ששיחק במשחקים האחרונים, ואם יבוצע שינוי הוא צפוי בקישור כאשר מירקו אורמוש הקרואטי שמרשים באימונים עשוי לפתוח על חשבון אלרואי כהן. גל שיש שסובל מקרע בשריר, ידע רק ביום חמישי האם הוא כשיר למשחק. במידה ולא, יערוך שחקן הרכש עמרי עטיה הופעת בכורה בהרכב בעמדת המגן השמאלי. אביחי ידין הפצוע שעדיין בספק, צפוי לחזור להרכב רק במשחק ב-15.9 מול רפיד בוקרשט בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully