וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דאי מתקרב לפורמולה 1?

ירון אדרי

29.7.2011 / 14:27

הנהג הישראלי ישמש כשגריר ה-JRDA, התאחדות נהגי המירוץ היהודיים, שטוענת: "עוד חמש שנים יהיה נהג שלנו בפורמולה 1"

האם נסללה דרכו של אלון דאי לפורמולה 1? נהג המירוצים הישראלי המתחרה בסבב אליפות פורמולה 3 הגרמנית, ישמש כשגריר הקהילה היהודית על המסלול. דאי בן ה-19 נבחר להיות נציג התאחדות נהגי המירוצים היהודיים, ה-JRDA, אשר שמה לה למטרה להוביל נהג עד לסבב היוקרתי בעולם בתוך חמש שנים.

ה-JRDA הוקמה בתחילת השנה בבריטניה ביוזמתם של ארבעה אנשים שכעת מכריזים על השקת ההתאחדות באופן רשמי. האירוע יתקיים ב-11 בספטמבר במסלול סילברסטון בריטניה ויצרנית המירוצים לוטוס תארח אותו. "תוכניתנו תמיד הייתה להשיק את ההתאחדות לאחר שנצבור הרבה מתעניינים", כך אומר פול ברנס אחד מיזמי ה-JRDA. "קיבלנו תגובות נהדרות ורבים יהנו באירוע ההשקה", כך הוא מוסיף.

נציין כי מסלול סילברסטון יארח באותו סוף השבוע את הסבב הבריטי במסגרת אליפות מירוצי הסיבולת 'לה מאן קאפ' (מירוץ בן שש שעות) וכן את הסבב הבריטי של אליפות הפורמולה 3 האירופית 'Euro Series' במסגרתו יתחרה דאי כנהג אורח יחד עם קבוצתו 'HS טכניק מוטורספורט'. "לראות את סמל ה-JRDA על הרכב שלי מזכיר לי את הקהילה שלנו", כך אומר הישראלי על הקשר שנרקם עם ההתאחדות. "כל אחד עם מספיק אמביציה ודחף יכול להשיג כל מה שהוא רוצה ואין כזה דבר בלתי אפשרי".

בשלב זה, מתחרה כאמור דאי בסבב הגרמני ובעונת 2012 הוא מקווה לנהוג באחד הסבבים הבכירים יותר כמו פורמולה רנו 3.5 במסגרת אליפות העולם או מקביל לו. באירוע השקת ה-JRDA הוא יוצג כשגריר ההתאחדות היהודית באופן רשמי ואנו מקווים כי מעמד זה יאפשר לו להשיג את המימון הדרוש כדי להמשיך בספורט תחרותי ויקר זה.

מערכת וואלה! רכב מאחלת לאלון דאי בהצלחה בהמשך דרכו.


עוד על אלון דאי בוואלה! רכב

ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully