וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים להתחתן בקאמפ נואו? עכשיו זה אפשרי

חתונה כחול-אדום נוסח ברצלונה: מועדון הכדורגל הגדול בעולם משיק את הטרנד החם הבא. בני זוג ראשונים כבר הגשימו את חלומם והפכו לבעל ואישה על כר הדשא של אצטדיון קבוצתם האהובה

איבן אנגלדה וסיגריד סאנס, אוהדים שרופים של קבוצת ברצלונה הספרדית בכדורגל, הפכו בסוף השבוע האחרון לזוג הראשון שנישא על כר הדשא של האצטדיון הביתי של הקבוצה, הקאמפ נואו. אנגלדה, שחקן הוקי קרח של המועדון לשעבר, ובת זוגו, שניהם בשנות ה-30 לחייהם, נישאו בנוכחותם של 260 אורחים – באצטדיון שיכול להכיל עד 98,787 בני אדם.

"רצינו משהו מיוחד וחשבנו על המקום הזה", הסבירה סאנס, כלכלנית במקצועה, בראיון לעיתון מקומי. בני הזוג, שתמונתם פורסמה בהודעה רשמית שפורסמה באתר הבית של הקבוצה, לצד תמונה מהיום המאושר בחייהם, נאלצו להוציא מכיסם כ-60 אלף יורו כדי לשלם את עלות החתונה היוקרתית, שצפויה להפוך בקרוב לאחד הטרנדים החמים של הקיץ, לפחות בקרב אוהדי הקבוצה.

אצטדיון קמפ נואו, Camp Nou Stadium, ברצלונה. Christian Bertrand, ShutterStock
"חלומם של רבים מאוהדי הקבוצה אפשרי סוף כל סוף". הקאמפ נואו/ShutterStock, Christian Bertrand

"חלומם של רבים מאוהדי הקבוצה אפשרי סוף כל סוף – לחגוג את חתונתם בברצלונה", נכתב בעלון מטעם המועדון שנועד לקדם את הטרנד החדש, לאחר שכבר בחודש אוקטובר האחרון הודיעה הקבוצה על כוונתה לארח טקסי חתונה באצטדיונה הביתי.

ואם גם לכם הידיעה הזו עושה חשק, אז הנה כמה פרטים שבטח תשמחו לדעת: עלות עריכת טקס נישואין אזרחי באצטדיון נעה בין 1,800 ל-2,400 יורו, בהתחשב במספר האורחים. כמו כן, עלותה של מנה לכל אורח בחתונה היא כ-110 יורו, כאשר המועדון מאפשר את הזמנתם של עד 750 אורחים. בנוסף, אם ברצונכם לשדרג את האירוע הגדול אתם מוזמנים לשלב בחתונה הצגה של הגביעים השונים בהם זכה המועדון בעונה האחרונה, בהם גביע ליגת האלופות – כל זאת בעלות של 1,500 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully