וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נהג ללא רישיון וקסדה על קטנוע בי-ם ונהרג

איילה חננאל ועירית זיכלינסקי

21.6.2011 / 13:30

ליאור נבון, בן 16 המשחק בקבוצת הנערים של הפועל ירושלים בכדורסל, עלה על קטנוע של חברו שהושאר ללא השגחה, עד שאיבד שליטה והחליק. המשטרה עצרה את בעל הקטנוע

טרגדיה בפתיחת החופש הגדול: ליאור נבון, נער בן 16 מגבעת זאב נהרג הלילה (שלישי) לאחר שהחליק עם קטנוע עליו רכב ברחוב הנרד בשכונת עיר גנים בירושלים. הנער רכב ללא רישיון נהיגה וללא קסדה.

האירוע התרחש לאחר שליאור יצא עם שניים מחבריו לבילוי לילי בעיר. בשלב מסוים הצטרף לחבורה נער נוסף שהגיע עם קטנועו. ליאור בן ה-16, ששיחק בקבוצת נערים א' של הפועל ירושלים בכדורסל ונחשב לשחקן מבטיח, ניצל את העובדה שהקטנוע הושאר לזמן מה מונע ללא השגחת בעליו, עלה עליו ללא קסדה, החל ברכיבה עד שאיבד שליטה והחליק. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם במצב אנוש, שם מת מפצעיו.

המשטרה עצרה את בעל הקטנוע לחקירה, בחשד לאי שמירה על כלי רכב. הוא נחקר באזהרה ושוחרר בתנאים מגבילים. במשטרה בודקים כעת האם הצעירים היו תחת השפעת אלכוהול. בחקירתו טען בעל הקטנוע כי סמוך לשעה אחת בלילה, שב לביתו והשאיר את הקטנוע חונה ומונע מחוץ לבית. לטענתו, בעת ששהה בביתו הצעיר לקח את הקטנוע שלו ויצא לנסיעה כאשר הוא נוהג ללא קסדה וללא רישיון נהיגה.

"הוא היה הנשמה של הקבוצה"

כאמור, ליאור שיחק בקבוצת נערים א' של הפועל ירושלים בכדורסל ולמד בבית הספר ע"ש זיו ומרקס בירושלים. בקבוצה קיבלו בהלם את הידיעה על מותו. "אבא שלו התקשר אליי מוקדם בבוקר", סיפר המאמן, יונתן אלון, "אביו קשור לקבוצה של הפועל ירושלים וליאור הוא כל עולמו. היה ביניהם קשר מיוחד. הוא התקשר אליי מרוסק וסיפר לי שבנו נפטר".

המאמן הוסיף כי "המנהלת והפסיכולוגית של חבריו מבית הספר גם דיברו עם החברים של ליאור. הוא בסך הכל ילד, נולד ב- 95'. הוא היה ילד שאומרים שבלט בכל מקום, חברותי. כולם אהבו אותו. הוא היה אמור לעלות השנה לקבוצת הנוער. ביום חמישי עשינו ערב לסיכום העונה, ואמרתי לכל אחד כמה משפטים. אמרתי שליאור הוא הנשמה של הקבוצה והוא היה שמח שהייתה לו השפעה על כולם".

חברת המשפחה סיפרה לוואלה! חדשות כי "אין לי מילים, הגיע שוטר לבית ובישר לנו את הבשורה בשעה 05.00, אנחנו לא מאמינים שזה קרה, כל מי שהכיר את הנער הזה והיה רואה את הגובה שלו היה משתגע, ליאור היה ילד מקסים, ילד טוב, רק היום יצא לחופש הגדול, זה פשוט לא נתפס. הוא ילד עם כל כך הרבה חברים וחברות. זה לא נתפס כי זה מעשה שלא התאים לו, הוא ילד אחראי כל כך. הוא נכשל בשני טסטים באופנוע ואני לא יודעת איך זה קרה ולצערנו כבר מאוחר מדי".

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully