וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של רוכב האופניים שנהרג: "מנהיג אמיתי"

אלעד ניסימוב, חברו של גיא תמרי שנהרג בתאונה בכביש 40, מספר על מי שהיה רוכב מקצועי ובעיקר "דמות מוערכת ומנצחת"

"גיא הוא אחד האנשים היותר מדהימים שפגשתי", סיפר אלעד ניסימוב חברו של גיא תמרי רוכב האופניים שנהרג הלילה (שבת) מפגיעת רכב בכביש 40 באזור השפלה. "אני גר מאוד קרוב לגיא ולמקום בו הוא נהרג, גם אני נוהג לרכוב שם כמעט בכל יום", הוסיף ניסימוב החבר בקבוצת הרוכבים לה השתייך גם תמרי. "הקבוצות שלנו התחברו בתחילת השנה ונהגנו לרכוב יחד תמיד. אתמול הייתה הרכיבה האחרונה שלנו יחד, ערכנו אימון אינטנסיבי שארך ארבע שעות".

"הוא היה אחד המנהיגים בקבוצה, דמות מוערכת ומנצחת. בחור צנוע, לא מתנשא שרוצה לסחוף אחריו את כל הקבוצה", הוסיף ניסימוב. "היינו מוכנים לעבוד בשבילו בתחרות כדי שינצח. זה לא דבר מובן מאליו אצל רוכבי אופניים".

ניסימוב סיפר על האמצעים שנוקטים רוכבי האופניים כדי לשמור על חייהם. "אנחנו מחויבים לרכוב עם קסדה ובשעות הבוקר המוקדמות אנחנו גם נעזרים בנצנצים ובביגוד שניתן לראות בחושך", אמר. "זה לא אמצעי חובה – אבל כולנו רוצים לחזור הביתה בריאים ושלמים".

גיא הוא אחיינו של האלוף נחמיה תמרי, שנהרג בהתרסקות מסוק לפני 17 שנה בעת שהיה מפקד פיקוד מרכז. התרסקות המסוק, מסוג סייפן של חיל האוויר, אירעה בסמוך לבסיס המפקדה של הפיקוד ובעקבות האסון הוסב שמו ל"מצודת נחמיה" לזכרו. תמרי פיקד במהלך שירותו הצבאי על סיירת מטכ"ל, חטיבות הנח"ל והצנחנים ועוצבת גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully