וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר מ"חוסר אשמה" התיק נגד הנהג שפגע באבי כהן

גלעד גרוסמן

29.3.2011 / 14:54

3 חודשים לאחר שהכדורגלן אבי כהן נהרג בתאונת דרכים, הודיעה הפרקליטות על סגירת תיק החקירה נגד נהג הרכב שפגע בו. בהחלטה נקבע כי התיק נסגר "מחוסר אשמה"

הפרקליטות סגרה שלשום (ראשון) את תיק החקירה נגד נהג הרכב שפגע באופנוע עליו רכב כדורגלן העבר, אבי כהן, וגרם למותו. התיק נסגר מחוסר אשמה, לאחר שנמצא כי לא נהג הרכב הוא שגרם לתאונה בה נהרג כהן. ההחלטה על סגירת התיק נמסרה לפני יומיים לפרקליטו של הנהג ולמשפחתו של כהן.

פרקליטו של הנהג, עו"ד אילון אורון, אמר כי "הפרקליטות הגיעה למסקנה שלא היה שמץ של אשמה בהתנהלותו של מרשי, ולכן נסגר התיק. הוכח כי הלקוח שלי נסע בנתיב הימני, בעוד שכהן נסע בנתיב משמאל לו, וכשהגיעו לעיקול, הוא כפי הנראה סטה הצדה - וכך אירעה התאונה".

כהן, בן 54 במותו, רכב בחודש דצמבר על אופנוע ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. רכב שעבר במקום פגע בו וכתוצאה מכך הוא סבל מפגיעת ראש קשה והובהל לחדר הניתוח בבית החולים איכילוב בתל אביב. הניתוח עצמו ארך מספר שעות ולאחריו מסר דובר בית החולים כי כהן הועבר ליחידה לטיפול נמרץ ומצבו הוגדר קריטי. לאחר התאונה, נשלל רישיונו של הנהג למשך 60 יום.

כעבור תשעה ימים מהתאונה, נדם לבו של כהן ונקבע מותו בבית החולים. לאחר מכן הוצב ארונו באיצטדיון רמת גן והלווייתו התקיימה בבית העלמין מורשה ברמת השרון. אלפי בני אדם ליוו את כהן בדרכו האחרונה. בנו תמיר ספד לו בהלוויה ואמר בהתרגשות "כל אחד ואחד שבא לפה היום יש לו עשרות סיפורים עליך וכולם טובים. אותם אנשים שהיו רואים אותי לבד היו אומרים לי 'הלוואי שנוכל לחיות כמו אבי כהן, שנגיע לרמת חיים, לשמחת חיים ואיכות חיים כזאת'. בגלל זה תמיד האמנתי שתחיה לנצח ועכשיו אתה תחיה לנצח. עלית לשמיים והשארת אותנו קרועים ומפורקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully