וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ערוץ ESPN חוזר ל-HOT

אמילי גרינצווייג

22.3.2011 / 11:46

לאחר העדרות בת שמונה חודשים ממסכיה של חברת הכבלים, סוכם בין הצדדים על חזרה לפעילות משותפת החל ב-30 במרץ. הערוץ לא ישודר במסגרת חבילת הבסיס

חברת HOT חתמה עם ESPN על הסכם להחזרת הערוץ לשידוריה החל מה 30 במרץ 2011. ESPN ישודר בערוץ מס' 60 ויאפשר לחובבי ה NBA לצפות במשחקי הליגה. העסקה כוללת תנאים מסחריים להשקת ערוץESPN HD לכשיהיה זמין בישראל וכן תכני תלת מימד משידורי ESPN D3 .הערוץ ישוב למסך חברת הכבלים לאחר העדרות בת שמונה חודשים, אולם לא יצורף לחבילת הבסיס. לאחרונה חתמה yes הסכם רב שנתי לשידור הערוץ.

ערוץ ESPN הנו ערוץ ספורט השייך לרשת ESPN העולמית, והוא משודר במתכונת ייחודית לישראל. הערוץ משדר ממיטב אירועי הספורט הבינלאומיים המובילים, שידורי ה-NBA בערוץ מהמקיפים ביותר (עם 48 משחקי NBA בעונה ועוד משחקי פלייאוף), ליגת הפוטבול האמריקאית NFL, בייסבול, ליגת ההוקי NHL, מרוצי מכוניות (NASCAR), ספורט אתגרי X-GAMES לצד תכניות הבית הייחודיות של הערוץ "ספורט-סנטר", "סליחה על ההפרעה", "מסביב לבזאר" ועוד.

רון הרמלין מנהל הערוצים ב-HOT מסר: "לאחר מו"מ ארוך עם נציגי ESPN הצלחנו להגיע להבנות מסחריות בדבר השקת חבילת ערוצים משודרגת, הכוללת את הערוץ הרגיל, ערוץ HD ותכני תלת מימד. בכך השלמנו מהלך במסגרתו יש ב HOT את היצע ערוצי הספורט הגדול בישראל".

מארי ברנט, סגן נשיא ESPN לענייני סינדיקציה וערוצי ספורט:" אנו שמחים על כך שהגענו להסכמות עם HOT על מנת לשוב ולהציע את מיטב אירועי הספורט הבינלאומיים לצופי HOT. לאחר מו"מ מתמשך הגענו להבנות המקובלות על שני הצדדים מהן יוכלו ליהנות הצופים. ESPN חוזר באחת התקופות המרתקות עם לוח שידורים עמוס במיטב הספורט הבינלאומי."

  • עוד באותו נושא:
  • espn
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully