וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בתוניסיה: שחקני הנבחרת השתכרו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.9.2010 / 19:43

שחקנים בנבחרת תוניסיה נצפו שותים אלכוהול ורוקדים אחרי תיקו מאכזב מול נבחרת מלאווי: "הם פגעו ברגשות הציבור"

סערה בתוניסיה: מספר שחקנים בנבחרת הכדורגל הלאומית נצפו רוקדים ושותים משקאות אלכוהוליים במועדון לילה לאחר משחקם המאכזב נגד נבחרת מלאווי שהסתיים בתוצאה 2:2. כלי התקשורת בתוניסיה תקפו את השחקנים במילים חריפות וטענו כי הם מבזים את הנבחרת, מזלזלים בה ופוגעים ברגשות הציבור. תוניסיה נחשבת לנבחרת עדיפה בהרבה על מלאווי והיא היתה אמורה לנצח אותה בקלות, זאת לבד מהאיסור על מוסלמים לשתות אלכוהול.

העיתונות בתוניסיה דיווחה כי ארבעה שחקנים, ביניהם עיסאם ג'ומעה ועלא א-דין יחיא, נצפו במועדון לילה באחד המלונות שברובע קמרת בבירה תוניס, שם בילו במסיבה של הזמרת התוניסאית אמינה פאחת עד השעה ארבע לפנות בוקר. "מיד לאחר המשחק נגד מלאווי הלכו השחקנים ישירות מהמגרש אל המועדון. הם היו מלווים בבחורות, עישנו נרגילה, רקדו, אכלו ושתו", נכתב.

לדברי אחד העיתונים התוניסאים, "משתתפי המסיבה הביטו בשחקנים התוניסאים בגועל, לא ברכו אותם לשלום ולא שוחחו איתם". עיתון אחר כתב שלא רק החגיגה של השחקנים לאחר תצוגת הכדורגל המאכזבת הרגיזה את התוניסאים, "אלא גם העובדה שהם עישנו נרגילה ושתו אלכוהול".

זו אינה השערורייה הראשונה שמעורבים בה שחקני נבחרת תוניסיה. כלי התקשורת במדינה חשפו כי שחקנים מהנבחרת שתו אלכוהול ועישנו נרגילה לאחר ההפסד המביש נגד נבחרת בוצוואנה. למרות הסערה שעוררה אז הפרשה, החליטה התאחדות הכדורגל במדינה "לנקות" את השחקנים ולא להאשימם בדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully