וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הרוויח שחקן הגולף ההולל טייגר וודס?

שחקן הגולף האמריקאי הוכתר כספורטאי הרווחי בעולם, למרות אובדן חסויות בשל בגידותיו. ומי היא האישה היחידה ברשימה?

אגדת הגולף טייגר וודס אומנם איבד הכנסות בשווי של 22 מיליון דולר כתוצאה משלל השערוריות שנקשרו בשמו בשנה שחלפה, אך הוא נותר הספורטאי הרווחי בעולם. כך עולה משני דירוגי ספורטאים שפורסמו אמש (רביעי).

על פי דירוג מגזין "פורבס", וודס הרוויח כ-105 מיליון דולרים, כחמישה אחוזים פחות מאשר בשנה הקודמת. הוא נותר בראש הרשימה אף שהפסיד רווחים מהסכמי חסויות, שבוטלו לאחר שנודעו מעלליו מחוץ לנישואין. זוהי השנה התשיעית ברציפות שבה מחזיק וודס בתואר.

בנוסף, שמר וודס על מעמדו ברשימה נוספת, שפירסם המגזין "ספורטס אילוסטרייטד". המגזין דירג את 50 הספורטאים האמריקאים העשירים ביותר, והעריך את שוויו של וודס בכ-900 מיליון דולר.

מעיון ברשימה עולה שההכנסה הממוצעת של הספורטאים האמריקאים המככבים בה עלתה בכ-11 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה, והיא עומדת על 26.2 מיליון דולרים, שיא של כל הזמנים. את המקום השני ברשימה תופס שחקן גולף נוסף, פיל מיקלסון עם הכנסות של 61.7 מיליון, המתאגרף פלויד מייוות'ר ג'וניור במקום השלישי (60.3 מיליון) ושחקן הכדורסל לברון ג'יימס במקום הרביעי (45.8 מיליון). שחקן הבייסבול אלכס רודריגז (37 מיליון) סוגר את החמישייה הפותחת.

ספורטס אילוסטרייטד הרכיב גם רשימה של 20 ספורטאים בינלאומיים ושם דווקא יש מלך חדש, הטניסאי רוג'ר פדרר שהדיח את הכדורגלן דיוויד בקהאם כשהרוויח 61.8 מיליון דולרים.

שחקן הכדורגל הארגנטינאי ליאונל מסי תפס את המקום השני עם 44 מילוני דולרים בחשבון הבנק ובמקום השלישי נמצא בקהאם שירד שני מקומות, אבל לא צריך לרחם עליו עם הכנסות של 40.5 מיליון דולרים. האישה היחידה ברשימה היא הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה, המדורגת במקום ה-20 ברשימה הבינלאומית. חשבון הבנק שלה תפח השנה בכ-19.9 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully