וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות היעדרותה, רוסיה תזכה במונדיאל?

מסקר שנערך בקרב 1,600 נשאלים עולה כי 8% מתושבי רוסיה מאמינים שנבחרת הכדורגל שלהם תנצח במונדיאל, למרות שלא העפילו אליו. 2% סבורים שטורקיה תזכה, למרות שגם היא לא שם

לא פחות מ-8% מתושבי רוסיה מאמינים שנבחרת הכדורגל של מדינתם תזכה בגביע העולם בכדורגל המתקיים בימים אלו בדרום אפריקה, זאת למרות שהנבחרת הרוסית לא העפילה כלל לטורניר. מסקר עצמאי שנערך ב-130 ערים במדינת הענק נשאלו 1,600 בני אדם מי לדעתם תזכה במונדיאל.

מהסקר שנערך על ידי מרכז "לבדה" עולה עוד כי 33% מהרוסים סבורים שברזיל תנצח בגמר אירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם. לעומתם, 2% שמים את אמונם בנבחרת הטורקית שלהערכתם תצא מדרום אפריקה עם הגביע – למרות שגם הנבחרת של ארדואן לא משחקת במונדיאל.

גאוותה של רוסיה התנפצה לאחר שנבחרת הכדורגל שהיתה בעבר אימתנית וייצגה את ברית המועצות ואת גאוות הגוש הסובייטי כולו נכשלה במאמצים להעפיל לדרום אפריקה. הדובים הרוסים נוצחו על ידי נבחרת סלובניה הקטנטונת ולכן נשארה במוסקבה.

ואולם, בקרמלין עדיין ממתינים במתח לחודש דצמבר, אז תכריע פיפ"א האם בקשתה של רוסיה לארח את גביע העולם בכדורגל בשנת 2018 או בזה שאחריו בשנת 2022 תיענה בחיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully