וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטיץ': "זה היה יום שחור של השופט"

מאמן סרביה זעם בסיום על הפנדל שלא ניתן לנבחרתו בהפסד 2:1 מול אוסטרליה. ורביק: "התבוסה מול גרמניה הרגה אותנו"

הם ידעו שהסיכויים נגדם, הם ידעו שבשביל לעלות לשמינית הגמר הם יצטרכו משהו שקרוב לנס כדי לכפר על התבוסה לגרמניה, אבל הערב (רביעי) הראו שחקני נבחרת אוסטרליה הרבה לב, כשעלו ללא רגשות נחיתות למשחק האחרון בשלב הבתים שלהם מול נבחרת סרביה, והרסו לשחקניו של אנטיץ' את האפשרות להעפיל לשלב הבא, עם ניצחון נהדר, 1:2. הניצחון הזה לא הספיק לאוסטרלים לעלות לשלב הבא, בגלל הפרש שערים נחות מזה של גאנה, שעלתה מהמקום השני, אבל הם בהחלט יכולים להתנחם בסיום נהדר לטורניר לא רע עבורם, בבית קשה במיוחד.

"אני מאוכזב מאוד שלא הצלחנו לעלות שלב", אמר בסיום מאמן נבחרת אוסטרליה פים ורביק. "היו לנו ארבע נקודות, וחשבתי שזה יכול להספיק. בסופו של דבר, הפרש השערים שחטפנו מול גרמניה פשוט הרג אותנו". המאמן האוסטרלי המשיך ואמר: "אני מאוכזב, אבל לא היינו מספיק טובים בסיום. נתנו להם יותר מדי הזדמנויות, ואלו הכאיבו לנו מאוד".

המאמן אף שפך קצת אור על הדברים שאמר לשחקניו בחדרי ההלבשה: "במחצית אמרתי לחבר'ה שיש לנו עוד 45 דקות להשיג תוצאה, שזה היה מצב של הכל או כלום. היינו צריכים רק עוד קצת מזל במצב של 0:2 כדי לכבוש את השלישי". על המסקנות שניתן להפיק מההדחה אמר המאמן: "אין שיעורים. החבר'ה היה נהדרים".

ההולנדי הוסיף: "זו היתה תוצאה טובה והופעה נהדרת אבל אנחנו לא בשמינית הגמר, וזו היתה התוכנית שלנו כשהגענו לדרום אפריקה. זה לא עבד לנו. אנחנו לא יכולים להאשים אף אחד מהשחקנים, כי הם עשו עבודה מצויינת, ועבדו קשה כשכולם חשבו שזה גמור".

"אנחנו מאוכזבים מאוד"

בסרביה כצפוי היה לא מעט זעם בסיום לכיוון צוות השופטים, שלא הבחין בנגיעת היד הברורה של טים קייהיל ברחבה שלו עצמו, שהיתה אמורה להעניק לסרבים פנדל, ואולי את התיקו שהיה מעלה אותם לשלב הבא. "השופט, כולל השופט הרביעי, לא רצו לשרוק ליד שהיתה מאוד ברורה", אמר מאמן נבחרת סרביה, רדומיר אנטיץ'. "אנחנו כועסים מאוד". המאמן המשיך ואמר: "לא קיבלנו טיפול הוגן, והגיע לנו יותר ממה שקיבלנו, ועכשיו בגלל זה אנחנו צריכים ללכת הביתה. זה היה יום שחור לשופט כשזה הגיע לסרביה".

"היו לנו שני שערים שנפסלו, והראשון ללא ספק לא היה בנבדל", המשיך אנטיץ'. "זה יום שחור לכדורגל הסרבי. הראנו שהגיע לנו להיות במונדיאל, אבל הכדורגל לא התייחס אלינו בהוגנות, בגלל שבמשחק הזה, הקבוצה הטובה יותר לא ניצחה". עם זאת, הסכים מאמן סרביה להגיד מילה או שתיים טובות על היריבה: "אנחנו חייבים להיות כנים לחלוטין ולומר שהשער הראשון של אוסטרליה הימם אותנו, ולא התאוששנו עד מאוחר מאוד במשחק, כשיכולנו להציל את הסיכויים שלנו לעלות לשמינית הגמר".

הבלם נמנייה וידיץ' סיפר על האווירה ששררה בסיום בין השחקנים. "היתה אווירה עצובה מאוד בחדרי ההלבשה כי שיחקנו מחצית ראשונה טובה מאוד, הטובה ביותר שלנו מאז הניצחון 0:5 על רומניה במוקדמות", אמר הבלם. "אוסטרליה היו אגרסיביים יותר במחצית השניה, ונגמר לנו הדלק אבל שהם התחילו להלום בנו עם הכדורים הארוכים וההגבהות אל הרחבה". וידיץ' סיכם ואמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד כי ציפינו להגיע לשלבי הנוק אאוט, במיוחד אחרי שניצחנו את גרמניה, ונתנו לעצמו סיכוי נהדר להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully