וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרז סכסוך עבודה בהפועל עפולה

25.3.2010 / 15:35

יושב ראש ארגון השחקנים, ניר אלון, הכריז על כך במכתב ששלח בשם שמונת השחקנים הישראלים, שיוכלו לשבות בעוד שבועיים

יושב ראש ארגון השחקנים, ניר אלון, שלח היום (חמישי) בצהריים מכתב לממונה על יחסי עבודה במשרד התמ"ת שלמה יצחקי, וליו"ר קבוצת הפועל עפולה מוטי שכטמן, ובו הודיע על סכסוך עבודה ושביתה של השחקנים הישראלים של הקבוצה, שלא קיבלו חלק ממשכורות דצמבר וכן את משכורות ינואר ופברואר. אלון כיתב במכתב את יושב ראש בקרת התקציבים של איגוד הכדורסל וכן את יושב ראש האיגוד, שי שני.

מספר העובדים העתידים לשבות על פי המכתב הוא שמונה. הטענה שמופיעה במכתב היא ל"איחור קבוע ומתמשך בתשלום משכורות השחקנים, תוך פגיעה בפרנסתם ובזכותם להתקיים בכבוד, ולהתנהלות המעסיק בחוסר תום לב ובדרך שאינה מקובלת ביחסי עבודה". על פי התוכנית יוכלו שחקני עפולה להתחיל בשביתה החל מה-11 לאפריל, ארבעה ימים לפני משחק הליגה מול מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-21.

"לפי תקנון הבקרה התקציבית, אחרי חודשיים שיש אי תשלום שכר, הבקרה אמורה לממש ערבויות לטובת חובות השחקנים במקרה הזה", הסביר אלון את התהליך בו אמורים לקבל שחקני עפולה את שכרם בשיחה עם וואלה! ספורט, "לכן כיתבתי את הבקרה ואת יושב ראש האיגוד במכתב ששלחתי להנהלת עפולה. הם אמורים לפעול במהירות כדי שהכספים יחולטו לטובת השחקנים. יש גם 25 אחוז כספים נזילים שזאת המטרה שלהם. יש לשחקני עפולה אפשרות להתחיל לשבות ב-11 לאפריל אם לא ישולמו המשכורות עד אז".

מהנהלת עפולה נמסר בתגובה: "השחקנים התאמנו אתמול והיום, ובתיאום עם השחקנים הישראלים הוצאנו מקדמות לזרים של הקבוצה. היוזמה באה מצידם. בתחילת השבוע הבא ואחרי החג נראה איך אנחנו משלימים את שאר המשכורות של הזרים והישראלים. השחקנים הישראלים רצו שהזרים יהיו ממוקדים רק במשחק נגד ירושלים, ושיהיו מפוקסים במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully