וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טרי: "תמיד הניצחון תלוי בנו"

30 הנקודות שקלע נגד הלייקרס, לא בלבלו את שחקנה של דאלאס, שפירגן גם לנוביצקי ולקיד. ג'קסון: "קובי היה מעט עייף"

לוס אנג'לס לייקרס פספסה הלילה (בין רביעי לחמישי) הזדמנות להשיג ניצחון מספר 43 העונה, אבל דאלאס הצליחה לנקום על שני ההפסדים האחרונים, שאחד מהם היה משפיל במיוחד. הפעם זה נגמר עם 95:101 למאבריקס, שנהנו מיכולת מצוינת של שניים: דירק נוביצקי (31 נקודות ותשעה ריבאונדים) וג'ייסון טרי (30 נקודות).

"זה סגנון המשחק שלנו", טרי התקשה להצטנע בסיום. "בכל רגע ברבע הרביעי וגם כשהמשחק סגור, זה תלוי בנו. זה תלוי בי, בג'ייסון קיד או בדירק נוביצקי להביא את הניצחון. אני חושב שאנחנו מקבלים בברכה את האתגר הזה ואני לא חושב שזה צריך להשתנות עכשיו". נוביצקי הוסיף: "זה היה ניצחון גדול. כולם אצלם היו בריאים הפעם. בפעם האחרונה בחוץ הם ממש הביכו אותנו. זה אדיר מבחינתנו להשוות ל-2:2 במפגשים בינינו".

ג'ייסון קיד, שקלע 14 נקודות, אמר: "הפגנו הגנה טובה עם השחקנים החדשים. זו הייתה דוגמא נוספת לכך שלא קלענו אבל הסתמכנו על ההגנה והשגנו כמה עצירות. לאחר מכן נתנו כמה זריקות גדולות כדי להוריד את הפער".

קובי בריאנט, שהפעם קלע רק 20, אבל עלה למקום ה-13 בכל הזמנים מבחינת כמות נקודות (25,298), אמר: "שיחקנו נגד הקבוצה הזו ממש טוב. רצינו לבוא לכאן ולעצור אותם". פיל ג'קסון אמר על הכוכב שלו, שהפעם כאמור לא נתן את התפוקה במאני טיים: "חשבתי שהוא נותן לחבר'ה האחרים להיות מעורבים. הוא היה מעט עייף והוא ניסה לעזור לשאר השחקנים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully