וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "הקבוצה מרגשת את כולנו"

נשיא ברצלונה התלהב מהניצחון 61:80 על ריאל מדריד בגמר הגביע. פיאנג'יאיני על הזכייה של סיינה: "השחקנים שלי רעבים"

ברצלונה וריאל מדריד בכדורסל ממשיכות לחקות את מקבילותיהן מהכדורגל. בריאל מחליפים כמעט מדי שנה את כל הסגל, בזמן שבבארסה עושים שינויים קוסמטיים בלבד וזוללים את כל התארים. אתמול (ראשון) השלימו הבלאוגראנה זכייה בתואר שני העונה כשזכו בגביע המלך אחרי 61:80 על היריבה השנואה של אטורה מסינה והוסיפו אותו לסופר קאפ בו זכו בתחילת העונה כשהם מנצחים, איך לא, את ריאל מדריד.

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה התרגש מהגביע. "זה כבוד עצום, הקבוצה הזו מרגשת את כולנו. צפינו במשחק נפלא בין שתי קבוצות שנמצאות בכושר מצוין", אמר לפורטה. פראן ואסקז, שקלע 14 נקודות וזכה בתואר ה-MVP של הגמר, הצטנע בסיום. "היו בטורניר הגביע שחקנים שהצטיינו יותר ממני, כמו סרחיו יול ופרננדו סן אמטריו, אבל הקבוצה שלנו ראויה לזכייה הזו", אמר הסנטר. "יש בברצלונה שחקנים מצוינים, שגם ראויים ובלעדיהם לא היינו זוכים בגביע".

בצד המפסיד, ניסה המאמן אטורה מסינה לנתח את ההפסד הכואב. "שילמנו מחיר יקר על חמש הדקות האחרונות של הרבע השני ופתיחת הרבע השלישי כשלא הצלחנו לשלוט במשחק, להגן כמו שצריך ולתת פייט בריבאונד", אמר האיטלקי. "זה הפסד מאוד כואב, במיוחד אחרי הניצחון המרשים על קאחה לבורל ויטוריה בחצי הגמר". מסינה, כהרגלו, לא שכח גם להיות ג'נטלמן. "אני מברך את ברצלונה שנתנה משחק מצוין בכל האספקטים של הכדורסל. היום, בארסה קבוצה פשוט יותר טובה מאיתנו. המספרים מוכיחים את זה".

גם פליפה רייס נשמע מאוכזב. "חבל שהתמונה שנשארת מהמשחק הזה היא של קבוצה שמשחקת בלי תשוקה ולב, אבל אנחנו חייבים לשכוח מן ההפסד הזה לפני משחק היורוליג השבוע". הפורוורד הספרדי הודה: "הפסדנו לקבוצה מצוינת. אנחנו חייבים להודות שברצלונה עדיפה עלינו, גם הגנתית וגם התקפית. כדי להתמודד איתם, אנחנו צריכים לעבוד קשה ולקבל את כל הפצועים בחזרה".

פיאניג'אני: "נשארנו בשליטה כל המשחק"

באיטליה, זכתה סיינה בגביע אחרי 75:83 על וירטוס בולוניה. מאמן סיינה סימונה פיאניג'אני חגג את הזכייה. "אני מאושר, אבל מעדיף להישאר מחוץ לאור הזרקורים כדי שהשחקנים יקבלו את הקרדיט על כך שהם כל כך רצו את הגביע", אמר בסיום. פיאניג'אני הוסיף: "כל המשחק נשארנו בשליטה, עשינו כמה טעויות אבל הניצחון שלנו לא עמד בספק לרגע. לא היה קל לזכות בגביע, אבל הקבוצה שלי מאוד רעבה וזה תענוג לראות את הוקינס עם עיניים בורקות אחרי זכייה ראשונה בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully