וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זו תוצאה שטוב לחזור איתה לבוקרשט"

מאמן אוניראה מאוכזב מההפסד המינימלי לליברפול, אבל בטוח: "יש לנו סיכוי להעפיל". בניטז: "מרגישים הקלה שלא ספגנו"

עד כמה ליברפול באמת יכולה להיות מרוצה מה-0:1 הקטן שהיא השיגה באנפילד אמש (חמישי) נגד אוניראה אורזיצ'ני? רק לפני 11 חודשים הקבוצה של רפא בניטז הלמה בריאל מדריד עם 0:4 קטלני בליגת האלופות, אבל כנראה שהזמנים מעט השתנו. דויד נ'גוג הציל את ליברפול מתיקו מעט מביך, יש לומר, עם שער ניצחון בדקה ה-81, כשנראה שברומניה השחקנים של המאמן הספרדי יצטרכו להעלות משמעותית את רמת המשחק שלהם כדי להעפיל לשמינית הגמר של הליגה האירופית.

"פתחנו את המשחק טוב מאוד והייתי מרוצה יחסית", אמר בניטז בסיום. "אנחנו לא יכולים לשחק באותה הרמה ששיחקנו נגד ריאל מדריד בכל משחק, במיוחד כשהקבוצה מגנה טוב. אתה צריך לנצל את ההזדמנויות שיש לך ואם היינו מנצלים את ההזדמנות הראשונה בדקה הראשונה, זה היה יכול להיות לגמרי שונה. אנחנו צריכים להיות סבלניים ולהמשיך לתקוף. ניסינו, הנענו את הכדור והמשכנו בזה".

על היריבה הרומנית, שהפתיעה כשירדה מנוצחת רק בשער אחד, אמר בניטז: "אני חושב שיכולנו להבקיע שער או שניים נוספים, אבל זה הכדורגל. זה תמיד חשוב להבקיע, במיוחד במפעל הזה, ולא לספוג, כך שחיכינו לשער הזה והיינו מרוצים שכבשנו. זו לא התוצאה הכי טובה אבל זה טוב. אם נבקיע שער אחד ברומניה, הם יהיו צריכים להבקיע שלושה, כך שזה ששמרנו על שער נקי זה חשוב ואנחנו מרגישים הקלה".

לרוני לוי היו כמובן פחות סיבות להיות מרוצה. המאמן הישראלי, שחזר לאמן באירופה אחרי שלא עשה זאת מאז שהדריך את מכבי חיפה ונכשל עימה בהעפלה לליגת האלופות, מצא את עצמו באנפילד מתעמת נגד ליברפול הגדולה, ובכל זאת הוא רואה את עצמו מאוכזב. "אני מאוכזב מהתוצאה", אמר.

"ברור שליברפול שלטה רוב המשחק, אבל בדקה אחת לא היינו מרוכזים וספגנו שער", הוסיף המאמן הישראלי. "השחקנים שלי הגיעו לכאן ועשו את המקסימום שהם היו יכולים. זו המחצית הראשונה משתיים ואני מצפה למשחק בשבוע הבא. זו תוצאה שטוב לחזור איתה לבוקרשט. יש עוד הרבה עניין במשחק ועדיין יש לנו סיכוי להעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully