וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס לומד איך שולטים ביצר המיני

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי שחקן הגולף המצליח בכל הזמנים אישפז עצמו במכון יוקרתי לגמילה מהתמכרות למין. במכון עצמו הכחישו, אבל הקיפו את השטח ביריעות אטומות

שחקן הגולף הבכיר טייגר וודס אושפז לאחרונה במכון לגמילה מהתמכרות למין. כך דיווחו הלילה (רביעי) כלי תקשורת בארה"ב. על פי הדיווח, סביב המכון במיסיסיפי נמתחו יריעות אטומות, וכן תוגברה האבטחה. עם זאת, נציגי המכון סירבו לאשר שהם מטפלים בוודס, שהודה לאחרונה שבגד באשתו פעמים רבות.

וודס הודיע לאחרונה שבכוונתו להפסיק לשחק גולף ללא הגבלת זמן, לאחר שנחשפו בגידותיו הרבות. "אני מודע לאכזבה והכאב שבגידותיי הסבו לאשתי וילדי. דרושים לנו פרטיות ושקט כדי להתאושש. אקח הפסקה ללא הגבלת זמן מגולף, כדי להיות איש משפחה טוב יותר. אני מבקש מכם לכבד את הפרטיות שלי", אמר וודס לתקשורת בהודעת הפרישה שלו.

תחילת הפרשה ב-27 בנובמבר בשנה שעברה, אז התנגש וודס עם רכבו במטף כיבוי אש ולאחר מכן ובעץ. וודס נפגע קל בתאונה, כאשר בתחילה עלה החשד כי נהג בשכרות, אך חשד זה נשלל. אט אט התברר כי הגורם המרכזי לתאונה של וודס הייתה מריבה עם אשתו, לאחר שזאת גילתה שהוא ניהל רומן. מאז יצאו לאור עוד ועוד נשים שהעידו כי וודס קיים יחסים גם עימן. לאחר אותן חשיפות החליטה הרעייה נורדגרן לצאת מהאחוזה המשפחתית.

מישל בראון, שעמדה בראש סוכנות שסיפקה נערות ליווי בהוליווד סיפרה כי במספר הזדמנויות סיפקה בין עשר ל-15 נערות ליווי לוודס בערב אחד. "הוא היה מתקשר אלי אחרי שהוא מצא לעצמו סיפור כיסוי לאשתו ונסע מהבית", סיפרה בראון והוסיפה כי וודס "אהב אורגיות פרועות עם משחקי תפקידים עם 15 בנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully