וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS12: סיינז נותן גז

ירון אדרי

15.1.2010 / 10:59

יומיים לסיום המירוץ המפרך, מוביל הדרוג הכללי יודע שהכל תלוי רק בו ומנצח את הסטייג'. בדו גלגלי יש מצב להפתעות

קרלוס סיינז (פולקסווגן) איבד זמן יקר בסטייג' ה-11, מה שאיפשר לבן קבוצתו נאסר אל-עטייה לנשוף בעורפו באופן די מאיים. אלא שהספרדי יודע מה צריך לעשות ואת הסטייג' הבא שהסתכם במעט פחות מ-476 ק"מ קשים מדודים בזמן הוא מנצח עם זמן של 3:30.29 שעות. אולם, הקטארי שמאוד רוצה להוסיף לעצמו תואר בעוד ענף מירוצים לא מוותר כל כך בקלות ומסיים שני בפער של 52 שניות בלבד.

במקום השלישי מסיים נהג פולקסווגן נוסף, מארק מילר שמגיע לאחר כארבע וחצי דקות מהמנצח כשסטפן פטרהאנסל (ב.מ.וו) מסיים רביעי ורובי גורדון (האמר) חמישי, הרחק מאחור. עם הנצחון, מגדיל סיינז במעט את הפער בדרוג הכללי מאל-עטייה ל-5:20 דקות, שאף הן מאוד שבירות. שלישי מדורג מילר בפער של כ-28 דקות.

על שניים, ממשיך פרנסיסקו לופז קונטרדו להציג יכולת משובחת עם האפריליה שלו. הצ'יליאני מנצח את הסטייג' בזמן של 3:48.34 שעות, מקדים את דוויד פרטינייה (ימאהה) בארבעים שניות. מארק קומה (KTM) מסיים רביעי בפער של שלוש דקות וסיריל דספרה (KTM) רק במקום השמיני. כעת מצטמצם הפער בדרוג הכללי בין דספרה המוביל לקונטרדו שבמקום השמיני לשעה ושלוש דקות שפתאום נראים כניתנים לשבירה אם דספה יתקל פתאום בתקלה בלתי צפוייה.

את הסטייג' ה-13 והלפני אחרון יחלו היום המתחרים בסאן-רפאל והנסיעה מזרחה תביא אותם לחניית הלילה האחרונה בסנטה רוזה. אורכו של הסטייג' 725 ק"מ מהם 368 מדודים בזמן אשר ייקבעו ככך הנראה את התוצאה באופן כמעט סופי. יהיה מעניין.

מירוץ ראלי דקאר 2010. AP
מירוץ ראלי דקאר 2010/AP

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully