וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS11: נהנים מפירורים

ירון אדרי

14.1.2010 / 13:12

אף אחד מהפייבוריטים לא הציג נהיגה משכנעת, מה שמאפשר גם למתחרים נוספים לרשום נצחון. בדו גלגלי המצב מסובך יותר

קחו את כל שמות המתחרים שהזכרנו עד עכשיו בדקאר 2010, ולא תמצאו אף אחד מהם בראש תוצאות הסטייג' ה-11 בשתי הקטגוריות המובילות. על ארבע, זהו גורליין שישריט (ב.מ.וו) שמסיים ראשון בקטע שמחזיר את הדקאר לארגנטינה לאחר כשבוע בצ'ילה, בזמן של 2:34.51 שעות. שני מגיע אורלנדו טרנובה הארגנטיני (מיצובישי) ואלוף 2009 ג'ינייה דה-וילייס (פולקסווגן) מסיים שלישי.

מוביל הדרוג הכללי קרלוס סיינז (פולקסווגן) זכה לשני פאנצ'רים והרבה אבק שמנעו ממנו לסיים טוב יותר מהמקום התשיעי. לעומתו, בן קבוצתו נאסר אל-עטייה מציג תוצאה טובה יותר כשאת הסטייג' הוא מסיים במקום הרביעי, מה שמשפר את סיכוייו לאליפות. הקטארי מקצץ כמעט שש דקות מהספרדי וכעת הפער בינהם הוא ארבע וחצי דקות בלבד. בן קבוצה נוסף הוא מארק מילר המדורג שלישי ולפתע גם 24 הדקות בינו ובין סיינז נראים שבריריים. סטפן פטרהאנסל (ב.מ.וו) המדורג רביעי כללי בפער של יותר משעתיים, זקוק לפרישה של כל שלושת הטוארגים על מנת להוסיף לעצמו גביע אליפות עשירי לארון. זה כבר ממש סיכוי קלוש.

בקטגוריה הדו גלגלי נרשם בלגן גדול לאחר שרבים מהמתחרים טעו בדרך בגלל מה שהם מכנים טעות של המארגנים. את הסטייג' מסיים ראשון פראנס ורהובן ההולנדי רכוב על אופנוע ב.מ.וו, אולם בדירוג הרשמי הוא מופיע רק שלישי אחרי מארק קומה המוענש (KTM) ודוויד פרטינייה (ימאהה). באתר הדקאר הרשמי לא צויין אם המארגנים יצרו "פאקטור" כפיצוי על טעותם, אך זה בכל מקרה לא מפריע לסיריל דספרה (KTM) להמשיך ולהוביל בבטחה בדרוג הכללי. קומה המוענש אגב, מתקדם למקום ה-16 ואם עונשו יומתק הוא עוד עלול לנצח את הדקאר הזה.

הסטייג' ה-12 יוביל היום את המתחרים מסאן-חואן דרומה לסאן-רפאל, בקטע שאורכו 796 ק"מ מהם 476 מדודים בזמן. למעשה, נותרו רק עוד שלושה סטייג'ים לסיום הדקאר 2010 הכוללים בדיוק 1,050 ק"מ תחרותיים. האם זה מרחק מספיק גדול כדי לראות מהפכים? בשנה שעברה זה קרה, כך שהכל עדיין פתוח.

מירוץ ראלי דקאר 2010. AP
מירוץ ראלי דקאר 2010/AP

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully