וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר SS9: הקטארי דוהר קדימה

ירון אדרי

12.1.2010 / 10:32

אל-עטייה מנצח את הסטייג' התשיעי, מקדים את סיינז בשש דקות. קומה עדיין לא ויתר על הכתר בקטגוריית האופנועים

נאסר אל-עטייה (פולקסווגן) הצהיר כי ילך עד הסוף בדקאר 2010 והוא מתכוון לעמוד במילה שלו. הקטארי מנצח את הסטייג' התשיעי שכלל עשרות רבות של קילומטרים בדיונות חוליות ובזמן של 1:59.28 שעות, כאשר בן קבוצת ומוביל הדירוג הכללי קרלוס סיינז מסיים שני בפער של 5:59 דקות. אל-עטייה מבסס עצמו במקום השני בדרוג הכללי בפיגור של 8:36 דקות מסיינז, זמן זניח שיכול להישבר בקלות במירוצי ראלי רייד ארוכי טווח.

יום משמח רשם אלוף הדקאר בשנה שעברה ג'ינייה דה-וילייס, שעוזר לפולקסווגן לרשום שלישייה בראש הסטייג' התשיעי. הדרום אפריקני נאלץ לוותר על אליפות שנייה ברציפות לאחר שנתקל בקשיים רבים בשלבים המוקדמים של המירוץ וכעת הוא ממוקם שביעי בדירוג הכללי. כוכב הדקאר עד כה סטפן פטרהאנסל (ב.מ.וו), לא מצליח לשחזר את יכולתו מהימים האחרונים. לאחר שבזבז זמן רב עקב שקיעה באחת הדיונות, מסיים הצרפתי את הסטייג' במקום השישי. הפער בינו לסיינז בדירוג הכללי עומד כעת על כשעתיים ורבע.

מארק קומה (KTM) הסוחב עימו ענישה קשה, עדיין לא ויתר על המירוץ. בזמן שקבוצתו עסוקה בהגשת ערעורים לביטול הקנסות, הוא עסוק בלעשות את מה שהוא יודע הכי טוב – לרכב הכי מהר שאפשר. הספרדי מנצח את הסטייג' התשיעי, מקדים בזמן דחוק של ארבע שניות את מוביל הדירוג הכללי סיריל דספרה (KTM). פרנסיסקו לופז קונטרדו (אפריליה) המקומי מסיים שלישי. קומה ממוקם 18 בדירוג הכללי, אולם אם יתקבל ערעורו הוא עשוי לקפוץ למקום השלישי.

הסטייג' העשירי שיוזנק היום מלה-סרנה, יביא את המתחרים ששרדו את הדיונות הגדולות אל סנטיאגו, בירתה של המדינה המארחת צ'ילה בה יבלו את הלילה האחרון לפני החזרה לשיטחה של ארגנטינה. אורכו של הסטייג' עומד על 586 ק"מ, מהם 238 מדודים בזמן על אדמת עפר וללא דיונות נוספות לשמחת כולם.

מירוץ ראלי דקאר 2010. AP
מירוץ ראלי דקאר 2010/AP

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully