וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס הודיע: "פורש ללא הגבלת זמן"

כוכב הגולף הודה כי בגד באשתו וביקש פרטיות לו ולמשפחתו כדי להתאושש. המפרסמים כבר שוקלים את המשך הקשר עמו

שחקן הגולף הגדול בכל הזמנים בעולם, טייגר וודס, הודיע הלילה (שבת) כי בכוונתו להפסיק לשחק גולף ללא הגבלת זמן. "אני מודע לאכזבה והכאב שבגידותיי הסבו לאשתי וילדי. דרושים לנו פרטיות ושקט כדי להתאושש. אקח הפסקה ללא הגבלת זמן מגולף, כדי להיות איש משפחה טוב יותר. אני מבקש מכם לכבד את הפרטיות שלי", אמר וודס לתקשורת.

עיתון 'הסאן' דיווח אמש כי רעייתו הנבגדת של וודס, אלין נורדגרן, הציבה לוודס אולטימטום - פרישה מגולף כדי להציל את הנישואים שעלו על שרטון או פרידה. השמועות על וודס משתוללות בימים האחרונים, ובארה"ב מדווחים על חיי הוללות שערך עם נערות ליווי וכוכבות פורנו.

חבר המקורב לנורדגרן אמר אמש כי "טייגר יצטרך כעת לעבוד קשה מאוד כדי לזכות באמון של אלין בחזרה. פרישה מהגולף תראה שהוא מוכן להקריב קורבן גדול מאוד עבור הרצון להציל את הנישואים ולהגן על אחדות המשפחה".

תחילת הפרשה ב-27 בנובמבר אז התנגש וודס עם רכבו במטף כיבוי אש ולאחר מכן ובעץ. וודס נפגע קל בתאונה, כאשר בתחילה עלה החשד כי נהג בשכרות, אך חשד זה נשלל. אט אט התברר כי הגורם המרכזי לתאונה של וודס הייתה מריבה עם אשתו, לאחר שזאת גילתה שהוא ניהל רומן. מאז יצאו לאור עוד ועוד נשים שהעידו כי וודס קיים יחסים גם עימן. לאחר אותן חשיפות החליטה הרעייה נורדגרן לצאת מהאחוזה המשפחתית.

כמה עולה לפרוש בימינו?

אחרי הודעת הפרישה, החברות שאותן מפרסם וודס ייאלצו לשקול מחדש את ההתקשרות עמו. עד עתה החברות המסחריות, שוודס היה הפרזנטור שלהן, לא התייחסו להאשמות הפומביות נגד הכוכב ורק הביעו תמיכה פומבית בטאלנט, וזאת על אף שהשמועות פגעו קשות בדימויו הציבורי (ואולי לכן גם בדימויין). אבל אם וודס אכן פורש ממשחק, זה משנה את התמונה.

וודס, שגם כתוצאה מהסכמי החסויות הללו הרוויח בקריירה למעלה ממיליארד דולר, מפרסם חברות ענק כמו AT&T, ג'ילט, נייק, פפסי ופרוקטר אנד גמבל - בעסקאות שמכניסות לכיסו כ-100 מיליון דולר לשנה. עכשיו השאלה היא האם הפרישה של וודס היא הפרת הסכם עם החברות הללו, ומהי המשמעות של הפרסומים האחרונים על עתידו.

ביום רביעי חברת המשקאות גטורייד החליטה להוריד מוצר אותו מפרסם וודס, אך טענה כי אין לזה קשר לפרשיותיו האישיות. כמו כן, ביום רביעי ג'ילט ביטלה פרסומת בת 30 שניות שבה מופיע השחקן, אך באופן רשמי מסרה ש"כל הקמפיינים מתקדמים כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully