וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים חגגו, הגנבים שדדו מיליונים

שודדים בברזיל חפרו במשך חודשיים מנהרה לתוך בניין וניצלו את אליפות המדינה בכדורגל כדי לעשות קופה נאה. השומר במקום שמע קולות חריגים, אך חשב שמקורם בזיקוקין שהדליקו האוהדים

בעוד עיני כל האומה הברזילאית היו צמודות למקלטי הטלוויזיה במהלך משחק האליפות בכדורגל, הצליחו שלשום (ראשון) שודדים לגנוב כשישה מיליון דולר במזומן מחברת מכוניות משוריינות בסאו פאולו.

המשטרה חושדת שהגנבים חפרו מנהרה לתוך משרדי החברה בסאו פאולו וחיכו שם עד אתמול אחרי הצהריים, כאשר שודר משחק הכדורגל בין פלמנגו, הקבוצה הפופולרית ביותר בברזיל, לגרמיו. כשהחל המשחק, החלו הגנבים במשימתם ויצאו עם הררי המזומנים.

אדריאנו חוגג אליפות במדי פלמנגו. רויטרס
בזמן שאדריאנו חגג אליפות בריו דה ז'נרו במדי פלמנגו, שודדים חגגו עם 6 מיליון דולר בסאו פאולו/רויטרס

לדברי המשטרה, השומר שעבד במקום דיווח כי שמע קולות חזקים, אבל הוא חשב שהם נובעים מזיקוקין די נור שהודלקו במהלך חגיגות אוהדים. כך דיווחה רשת הטלוויזיה הברזילאית "גלובו". לפי הדיווח, נותק החשמל במשרדי החברה, וחלק ממצלמות האבטחה היו כבויות במהלך השוד.

לטענת המשטרה, לפני מספר חודשים שכרו הגנבים בית סמוך למשרדים וחפרו בסבלנות את המנהרה באורך 150 מטרים. הם הסוו את עצמם כדיירים המקשטים בעץ חג מולד את חלון הבית. חוקרים שבדקו את המנהרה אמרו ל"גלובו", שהיא היתה בגובה ורוחב של כמטר ושנמצאו בה מפות וכלי עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully