וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חוזרים לקארטינג

ירון אדרי

30.11.2009 / 11:56

מיכאל שומאכר מוכתר בפעם השנייה לאלוף אירוע הקארטינג לצדקה אותו ארגן גם השנה בברזיל פליפה מאסה, שסיים כסגנו

הם התחילו שם, ואחת לכמה חודשים הם חוזרים לשם וזה לא משנה שבאמתחתם עשרות מירוצים ברמות הגבוהות בעולם. ככה זה כשמדובר בענף ספורט תחרותי כמו קארטינג. אמש, התקיים מירוץ הצדקה המסרותי אותו מארגן מאז 2005 נהג הפורמולה 1 של קבוצת פרארי פליפה מאסה. המירוץ התקיים במסלול חדש שהוקם בעיר הברזילאית פלוריאנפוליס, ופרט למאסה השתתפו בו נהגי פורמולה 1 מהעבר והווה כמו מיכאל שומאכר, לוצ'יאנו בורטי, ריקרדו זונטה, אנטוניו פיצוניה, ויטאנטוניו ליוצי ונלסיניו פיקה. נהגים מסבבים מובילים אחרים כמו נהגי האינדיקאר (IRL) טוני קאנאן, ויטור מאירה ומרקו מוראס גם השתתפו ובסך הכל עמדו על הגריד 25 נהגים.

האירוע כלל שני מירוצי ראווה, כאשר שקלול הנקודות קובע מי יהיה האלוף. בעבר, קטפו את התואר הסמלי מאסה (2006), שומאכר (2007) ובשנה שעברה עשה זאת באריקלו. את המירוץ הראשון מנצח שומאכר שזינק מהמקום השישי, אולי מסמן לכולם כי עוד יש לו מה לתרום על המסלול (שמועות מקשרות אותו לקבוצת מרצדס ב-2010). מייד אחריו מסיים ליוצי ושלישי מאסה שחוזר לראשונה לנהיגה תחרותית מאז נפצע בגרנד פרי ההונגרי ביולי האחרון. מאסה לא איבד את החוש כפי שזה נראה לאחר שלמירוץ זינק מהמקום ה-11 ואת המקום השלישי בפודיום הבטיח אחרי עקיפה בהקפה האחרונה על נהג המבחן של רנו לוקאס די גראסי.

למירוץ השני התייצב מאסה נחוש יותר וזה השתלם לו. למרות שזינק שישי, הוא מצליח לנצח כשצמוד אליו מאחור בהפרש של פחות מעשירית שנייה מסיים שומאכר (זינק שמיני). שלישי מסיים מאירה. בשקלול הנקודות הסופי, מוכתר שומאכר לאלוף 2009 ומאסה מוכתר כסגנו כשרק מיקום אחד מפריד בינהם. שלישי מסיים מאירה שמקדים בנקודה אחת את ליוצי.

תוצאות מירוץ הקארטינג לצדקה של מאסה 2009

תוצאות המירוץ הראשון
1. מיכאל שומאכר
2. ויטאנטוניו ליוצי
3. פליפה מאסה
4. לוקאס די גראסי
5. ויטור מאירה
6. רובנס באריקלו

תוצאות המירוץ השני
1. פליפה מאסה
2. מיכאל שומאכר
3. ויטור מאירה
4. רובנס באריקלו
5. מרקוס גומז
6. טוני קאנאן

תוצאות סופיות
1. מיכאל שומאכר - 42 נק'
2. פליפה מאסה - 36 נק'
3. ויטור מאירה - 26 נק'
4. ויטאנטוניו ליוצי - 25 נק'
5. רובנס באריקלו - 23 נק'
6. טוני קאנאן - 19 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully