וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

הדרבי של פתח תקוה הסתיים ב-1:1, שלא הצדיק את הזעזוע בשתי הקבוצות. סרסור כבש למכבי (77), סלמי איזן (81)

הדרבי הפתח תקוה הראשון של העונה הסתיים הערב (שבת) בתיקו 1:1 חלש וסוער, במהלכו המשיכו שתי המלאבסיות ביכולתן החלשה שלא נבלמה עקב החילופים שערכו שתיהן על הקווים השבוע. גם אצל הפועל שמינתה את שביט אלימלך במקומו של דני ניראון וגם אצל מכבי שהחליפה את רוני לוי בפרדי דוד לא נראה כל שינוי על הדשא, והמשחק שהתפתח באורווה היה דליל במצבים ורווי בעצבנות וחוסר ביטחון בולט.

נאור פסר שחקן מכבי פתח תקוה דוחף את עוסמאן באשירו שחקן הפועל פתח תקוה. יותם רונן
הרוחות להטו באורווה. פסר מול באשירו/יותם רונן

הלחץ ניכר היטב בשני הצדדים, כשלפני הפתיחה נמנעו כמה מחברי חוג האוהדים "החזית הכחולה" מלהיכנס לאצטדיון כאות מחאה על מצבה של הפועל פתח תקוה, ואנשיו קראו קריאות גנאי לעבר אנשי הקבוצה והניפו של עם הכיתוב "שום דבר אותנו לא ישבור". במחצית הראשונה עוד קיבלנו מספר הזדמנויות מקריות למרות המשחק החלש, ודווקא אחרי מחצית שנייה משמימה עוד יותר העסק התחמם בדקה ה-77.

זה התחיל עם שער מקרי של מכבי פתח תקוה, מרגליו של רוביל סרסור שהשתלט על כדור שהעביר דובב גבאי המחליף ודחק מקרוב פנימה את שער הבכורה של פרדי דוד בקבוצתו החדשה. לאחר מכן התפתחה תגרה בין גל כהן לניצן דמארי שהסתיימה בהרחקתם של שני הניצים, וכעבור שלוש דקות נוספות הגיע השוויון של הכחולים, מנגיחה של אלנתן סלמי שהכניע את אוהד כהן וחילק את הנקודות שווה בשווה בין שני הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 7 - קובי דג'אני בעט חזק מחוץ לרחבה, אוהד כהן לא התקשה להדוף.

דקה 11 - טל בן חיים חטף את הכדור לעמנואל מתיאס וניסה למצוא את רוביל סרסור, אך ג'ונתן אסוס הצליח להרחיק את הסכנה.

דקה 19 - ההזדמנות המסוכנת ביותר עד כה הגיעה מראשו של טומיסלאב בוסיץ', שנגח כדור קרן שהרים ואנצ'ו טריאנוב ונבלם רק על ידי גיא צרפתי שעמד על קו השער והרחיק.

דקה 20 - עומר בוקסנבוים ניסה גם הוא לאיים על השער של חתוכה אבל הבעיטה שלו מ-20 מטרים חלפה מעל המשקוף.

דקה 45 - צרפתי שוב הציל את הקבוצה של שביט אלימלך כשחילץ מהקו נגיחה של אבי יחיאל.

דקה 77 - גול! רוביל סרסור פתח את הסכר כשהצליח להשתלט על הכדור בתוך הרחבה אחרי ניסיון בעיטה של דובב גבאי והכניע את חתוכה - 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 78 - מהומה גדולה התפתחה אחרי השער בסיומו ראו גל כהן וניצן דמארי כרטיסים אדומים על חלקם במהומה.

דקה 81 - גול! שחקני הפועל הצליחו להגיב במהירות כשאלנתן סלמי הסתנן לרחבה ונגח משמונה מטרים פנימה - 1:1.

הרכב הפועל פתח תקוה: צליל חתוכה, איאד חוטבא, גל כהן (הורחק 78), עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו, קובי דג'אני (אודי חנון 89), ג'ונתן אסוס (דור הלוי 69), איימן אבו סלאח (ארמון בן נעים 89), גיא צרפתי, עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסי משיח, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, ניצן דמארי (הורחק 78), ואנצ'ו טריאנוב (דני פרדה 57), עומר בוקסנבוים, טל בן חיים (דובב גבאי 67), רוביל סרסור, טומיסלאב בוסיץ' (עומר דמארי 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully