וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כדורגלן העבר אלי אוזן נרצח בב"ש

רמי שני

24.11.2009 / 9:20

אוזן נהרג לאחר שמכוניתו התנגשה בעמוד חשמל. מותו נקבע במקום ונראה בתחילה כתאונה, אך ממצאים שגילו חוקרי המשטרה בזירת התאונה העלו חשד כי הוא נרצח

משטרת באר שבע חוקרת חשד לפיו תאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הלילה (שלישי) בעיר הייתה למעשה זירת רצח. אלי אוזן, כדורגלן העבר של קבוצת הפועל ב"ש ונבחרת ישראל ותושב העיר, נמצא מת במכוניתו מוקדם יותר הלילה, לאחר שהמכונית בה נהג התנגשה בעמוד חשמל בשכונת רמות בעיר. צוות של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.

בתחילה נראה כי אוזן נהרג כתוצאה מן ההתנגשות בעמוד, אך ממצאים שגילו חוקרי המשטרה שהגיעו לאזור העלו חשד שהוא נרצח וכי לא מדובר בתאונה. ברכבו של אוזן נתגלו סימני ירי ובשלב זה מעריכים החוקרים כי הוא נורה במהלך נסיעתו ברכב ואז התנגש בעמוד. חוקרי זיהוי פלילי בודקים את זירת הרצח וגופת ההרוג הועברה לנתיחה במכון המשפטי באבו כביר.

השוטרים בוחנים כעת מספר כיווני חקירה, בין היתר חשדות לפיהם היו לאוזן קשרים עם גורמים עבריינים בבאר שבע ובמקומות אחרים. אוזן נעצר לפני שלוש שנים בפרשת הטיית המשחקים בבאר שבע. הועלה אז חשד ששחקני עבר של קבוצת הפועל באר שבע הקימו רשת הימורים בלתי חוקית על תוצאות משחקים.


עדכון ראשון: 00:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully