וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל רעננה: בלבול מחפש אנרגיה חדשה

המאמן יערוך בכורה נגד רעננה (ש', 19:00), וביקש משחקניו: "אם תאמינו, הדברים יראו אחרת". עובד בספק למשחק

שבוע רב תהפוכות עבר על בני סכנין. זה התחיל במשחק הנוראי נגד הפועל עכו, המשיך במחאות על גבול האלימות כנגד ערן קוליק, שהביאו להתפטרותו, ויסתיים בשבת כשמרקו בלבול יעמוד לראשונה על הקווים כמאמן הקבוצה במשחק הבית נגד הפועל רעננה בדוחא (19:00). בסכנין לא יכלו לבקש יריבה נוחה יותר מסוגרת הטבלה בכדי לצאת מהמשבר שפקד אותם, אך יחד עם זאת יודעים טוב בקבוצה אם יפגינו את אותה יכולת של השבועות האחרונים, יהיה קשה מאוד לנצח גם את רעננה בבית.

עוד לפני האימון, כינס בלבול את שחקניו לאסיפת משחק ראשונה תחתיו, וביקש משחקניו להביא אנרגיה חדשה: "קודם כל, אתם חייבים לשכוח את כל הדברים שקרו השבוע ולהתרכז רק בכדורגל", אמר המאמן. "אני מאמין בכם מאוד ואם תאמינו גם אתם, אז הדברים יראו אחרת על המגרש. הדבר הכי חשוב שתראו על המגרש הוא שאתם רוצים ובעלי מוטיבציה לנצח במשחק".

לאחר מכן, דיבר המאמן בעיקר על החלק ההתקפי של הקבוצה. כבר לאחר שני אימונים הבין בלבול את הבעיה בחלק הקדמי. בסכנין ישנם מספיק חלוצים, אך רובם צעירים ללא ניסיון. המאמן החדש ביקש יותר סבלנות והנעת כדור חכמה. בלי קשר לתוצאה בשבת, בלבול מתכנן לעבוד בשבועות הקרובים עם החלוצים של סכנין במטרה להפוך לקבוצה התקפית כמו זו שלפני שנתיים.

למרות המינוי והשמחה הגדולה בסכנין לאחר בואו של בלבול, מאז בואו של המאמן הוא רק סופר איך הסגל מדלדל אט אט. ביום רביעי, באימון הבכורה, גילה המאמן כי חאייר סספדס עם מתיחה ברגלו והוא לא יהיה בסגל לרעננה. באותו אימון ספג ראובן עובד מכה חזקה בקרסולו והוא בספק גדול למשחק. כמו עובד, גם ג'קו ערפאת בספק רב. החלוץ עבר ביום שישי בבוקר צילום רנגנן וקיים אצלו לו חשש לאבן בכליות. לפני המשחק יבדקו בסכנין את מצבו ואם ירגיש בטוב, ככל הנראה גם יפתח במשחק.

על פי האימון, בלבול מתכנן מספר שינויים בהרכב הקבוצה. מהראן אבו ריא יחזור לצד שמאל של ההגנה ואילו באסם גנאיים יוסט לכנף הימנית של הגנה. אחמד קאסום ישוב לחוד ולצידו ישחק ככל הנראה קאדו הברזילאי, זאת אם ערפאת לא יוכל לשחק.

הרכב משוער: מאיר כהן, באסם גנאים, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חלאד חלאיילה, חאמד גנאים, קאדו (ג'קו ערפאת), אחמד קאסום.

רעננה יודעת שהכל בראש

עדיין ללא ניצחון בליגת העל וכשהלחץ מתחיל להשפיע, תנסה הפועל רעננה להשיג שלוש נקודות ראשונה בליגה הבכירה אי פעם ולהיחלץ מהמקום האחרון. אם עד לשבוע שעבר, עת הפסידו למכבי תל אביב, ברעננה התנחמו ביכולת הטובה שהפגינו שחקניה, הרי שנגד הצהובים גם היכולת נעלמה וברעננה לא זכו אפילו למחמאות להן הם רגילים.

בקבוצה בטוחים כי מדובר בעניין מנטאלי, שכן במרבית משחקיה העונה רעננה נראתה טוב אך לא השכילה לתרגם זאת לניצחון, ולכן במהלך השבוע החל לעבוד בקבוצה פסיכולוג ספורט שעובד עם השחקנים על הריכוז במהלך המשחק וכיצד להתמודד עם לחצי ליגת העל. בצד המקצועי רעננה תחסר את תמיר פור שהורחק וכן את רועי לוי הפצוע. את פור יחליף גילי קופר הצעיר, כשבמקום רועי לוי יפתח באגף עמרי עטיה, שחגג ביום שישי את ברית המילה של בנו יחד עם כל הקבוצה.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה, איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרומולי, גיל קופר, איתי אלקסלסי, לירה, סטיבן כהן, דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully