וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: ממשיכות ועולות

העולות החדשות הפועל עכו (1:1 בנצרת) והפועל רעננה (1:3 על הפועל חיפה) העפילו לרבע הגמר מבית ג'. 0:2 לסכנין על אשדוד

ארבעה ימים לפני החזרה לליגה אחרי עוד פגרה, עורכות הקבוצות את המחזור האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו, כשמלבד המאבק על הכרטיסים לרבע הגמר מהווים המשחקים חזרה גנרלית לשבת. בבית ג', בית העולות החדשות, הפועל עכו הצטרפה להפועל רעננה ברבע הגמר, אחרי 1:1 בעילוט מול מכבי אחי נצרת. רעננה עצמה זכתה בראשות הבית, בזכות מהפך וניצחון 1:3 בחוץ על הפועל חיפה. בבית ב' גברה בני סכנין 0:2 על מ.ס. אשדוד במשחק חסר חשיבות, לאחר שהאשדודים כבר הבטיחו את מקומם ברבע הגמר לצד מכבי תל אביב.

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 1:1

שתי העולות חדשות שטרם חוו ניצחון בליגת העל, נאבקו בדו קרב ישיר על הכרטיס לרבע גמר גביע הטוטו, במשחק ששימש גם כחזרה גנרלית להתמודדות בליגה בשבת. במפגש הקודם ניצחה עכו 1:3 והיא הגיעה בידיעה שתיקו יספיק לה כדי לעלות שלב - זה גם מה שקרה. אלי מחפוד המשיך לבחון באחי נצרת את הבלם הטוגולזי אריק אקוטו, שעד כה לא ממש הרשים, וגם על השוער הרוסי רוסלאן ניגמטולין, שהגיע בקול תרועה רמה ואיכזב בליגה, הוטלה חובת ההוכחה. יניב לוזון שב מהרחקה להרכב נצרת, בעוד רועי דיין פתח בהתקפת עכו אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה.

אחרי מחצית מאופסת הגיע המצב הגדול עבור המארחת, אבל תומר חמד לא ניצל את ההזדמנות מהנקודה הלבנה ונעצר אצל דודו גורש בדקה ה-50. שבע דקות לאחר החמצת הפנדל תיקן החלוץ, כשמצא את הרשת והעלה את אחי נצרת ליתרון. בדקה ה-81 הגיע השיוויון, כשאדריאן נוהיו המקדוני כבש עבור העכואים את השער שלמעשה הקנה להם את הכרטיס המיוחל לרבע הגמר.

הפועל חיפה - הפועל רעננה 3:1

שתי העולות הנוספות באותו הבית, שבליגה נעות בכיוונים מנוגדים, נפגשו בגביע הטוטו, כאשר האורחת שבאה מעמדת עליונות בבית ג' רצתה ניצחון כדי לסיים כראש בית ועשתה את העבודה בצורה משכנעת. ברעננה מייחסים חשיבות רבה למפעל ולתגמול הכספי שבצידו, בעוד האדומים מחיפה עלו למשחק כשהראש שלהם נמצא כבר במשחק הליגה המסקרן בשבת מול מכבי תל אביב.

לרשות שלומי דורה עמד סגל מלא, שידע כי ניצחון לא יועיל לקבוצה שאיבדה נקודות בבית הדין בשל שיתופו הלא חוקי של ערן לוי. אותו לוי גם היה האיש שהעלה את המארחת ליתרון, כשהכניע את שאול סמדג'ה בדקה ה-21 עם בעיטה מחוץ לרחבה. היתרון של החיפאים החזיק מעמד עד לדקה ה-54, אז איזן החלוץ הצעיר רז כהן. בדקה ה-63 ביצעה רעננה מהפך, כשהארגנטינאי ארמנדו לסקאנו כבש את הראשון שלו על אדמת ישראל. אבי סופר קבע את תוצאת המשחק עם שער בדקה האחרונה, ורעננה סיימה כראש הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בני סכנין - מ.ס. אשדוד 0:2

במשחק לפרוטוקול בלבד במסגרת בית ב' אירחה הקבוצה של ערן קוליק את זו של יוסי מזרחי. בסכנין, שאיבדה סיכוי להמשיך במפעל, ממשיכים בחיפוש אחר פתרונות לחלק הקדמי ומקווים לראות שינוי כבר במשחקים הקרובים. אשדוד כבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר אחרי ה-4:4 מול מכבי תל אביב, והמשחק שימש עבורם כהכנה טובה לשבת, אז יתארחו אצל הפועל רעננה. מזרחי החליט לאפשר מנוחה לקפטן משה אוחיון, לבלם כריסטיאן גונזאלס ולצמד החלוצים עידן שריקי ודימיטאר מקרייב, ובשער העניק את האשראי לאופיר מרציאנו הצעיר.

אשדוד נתנה שוב הזדמנות לננאד בגוביץ' וסטפן קינגווה לשפר את שיתוף הפעולה שלהם בקישור, אלא שהסרבי חסר המזל כבש לשער הלא נכון בדקה ה-30 ונתן לסכנין את ההובלה במשחק. אחרי חילופים ולא מעט החמצות של אשדוד, הגיע השני של סכנין מראשו של שחקן הרכש ג'קו ערפאת בדקה ה-62. ניצחון מוראלי חשוב למארחת, שתקווה להמשכיות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully